@Mystikal Als je de auto op contact hebt, zie je dan nog het menu Stoel (of Stoelen) staan?
Via CAR, Set-up.
Je had eerder aangegeven dat het stoelen menu niet meer zichtbaar is. Dan zou de codering in orde moeten zijn en is het een instelling volgens mij. Bij mij functioneerde het ook pas goed nadat ik de instellingen voor beide sleutels/profielen correct had gedaan.Ik zal eens kijken of bij de 2e sleutel de optie stoel ook aangevinkt staat.
@Vlietame Deed hij dat al fabrieks-af bij jou?
Edit: Werkt bij mij ook. Spiegel moet inderdaad in R stand staan
Dan zal dat waarschijnlijk een vereiste zijn.. Balen, want in Amsterdam is dat best handig. Gelukkig wel een cameraIk heb ook electrisch verstelbare stoelen
Dat was een foutje.. Is wel zichtbaar. Vandaar dat ik het had weg gehaald. Ik ga nog een proberen.Je had eerder aangegeven dat het stoelen menu niet meer zichtbaar is. Dan zou de codering in orde moeten zijn en is het een instelling volgens mij. Bij mij functioneerde het ook pas goed nadat ik de instellingen voor beide sleutels/profielen correct had gedaan.
@doncalitri1984 Bij mij werkte de spiegeldip in achteruit ook fabrieks af. Zorg ook dat je het eerst goed afstelt. Spiegelstand in R, wagen in achteruit en dan de spiegel afstellen zodat hij naar onder dipt. Dan kan je de spiegelstand in R laten staan. Bij voorwaarts rijden zou de spiegel terug naar de normale stand moeten gaan.
Ik gisteren ook gedaan. Mooie mod is het.De led lampen van Ali zijn binnen. Direct verwisseld. Rechts is nieuw en links oud.
Geeft inderdaad veel meer licht.