nieuw hier. (zal me later nog voorstellen)...
Dat geeft je nog alle tijd om je voor te stellen in de meet en greet, iets wat erg gewaardeerd wordt door al die ouwe zeurpieten hier, waaronder ondergetekende
Korte vraag, is het 'normaal' dat de QI lader (draadloos) zo af en toe weer melding geeft dat de telefoon wordt opgeladen (dus behalve 1e keer na de telefoon in het vakje leggen)?
(Is volgens mij ook niet zo dat de telefoon door het vakje stuitert ofzo of slecht 'contact' maakt)
@Sjuppie2001 : misschien onderbreekt je telefoon het laden doordat die te warm wordt?
Weet iemand hoe je de kunststofbekleding aan de binnenzijde van de achterklep rond het raam kan verwijderen?
Maar dan krijg je wel een melding op je scherm !@Sjuppie2001 : misschien onderbreekt je telefoon het laden doordat die te warm wordt?
Morgen maar eens een poging wagenik heb het zelf geprobeerd. De kunststof kappen zitten met klemmetjes vast en zijn los te “lepelen”. Ik moet zeggen dat ik uiteindelijk ben gestopt omdat ik te veel kracht nodig had en het niet aandurfde.......hier een filmpje bij een tiguan........