Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Gisteren ook in de krant gelezen.. kindje mist nu het topje van haar vinger. De klembeveiliging is verplicht bij zogenaamde one-touch raambediening. Deze heeft de Kodiaq voor alle vier de ramen waarmee de klembeveiliging dus ook op alle vier de ramen zit.
Ik heb begrepen dat de subwoofer voor Canton achter onder de dubbele laadvloer wordt geplaatst. Klopt dit? Ik hem nl daarom geen Canton besteld omdat ik die ruimte niet wil verliezen.
@ena : Ik vond het een aangename bijkomstigheid, dat bij het Canton systeem ook gelijk een (nood)reservewiel werd geleverd, alles liever dan zo'n spuitbus met compressor..!
Verband is dat je met Canton altijd een reservewiel ‘krijgt’ omdat de subwoover daar in ligt.
Zelf heb ik tot nu ook altijd bewust een reservewiel genomen. Ook met een thuiskomer heb je in elk geval iets, ook als het spuitbusje niets meee gast helpen.
Tips waar het afdekzeil te laten ala kofferbak vol zit? In mijn oude 308 kon ik hem mooi onder de vloermat in kofferbak kwijt. Kodiaq heeft veel, maar deze optie niet (5 zitter, geen reservewiel). Best irri.
Aangezien je de krapte van een 308 gewend bent geweest, kun je ook de achterbank naar voren schuiven en de rollo achter de bank leggen...
Bij een 7-zitter is er een uitsparing onder de verhoogde laadvloer; de 5-zitter heeft hier de diepere vakjes aan de zijkant, waardoor je de rollo daar helaas niet kunt doorsteken.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.