moest je lane assist hebben , kan je deze weergave in het midden selecteren, heb je enkel 2 streepjes ( wit of oranje ) !
Dat is minst storende , voor mij toch.
Qua weergave oke inderdaad, maar rij niet graag met LA eigenlijk.moest je lane assist hebben , kan je deze weergave in het midden selecteren, heb je enkel 2 streepjes ( wit of oranje ) !
Dat is minst storende , voor mij toch.
Zeker een goede om een x te proberen, alleen heb je dan nog steeds de naam van het station in beeld. Evenals “DAB+”.Wellicht een radiozender maken met een zwart logootje?
Ja, en ben nou juist zo blij als ik alleen in de auto zit en m’n eigen muziek mag kiezenTotdat er iemand voor je rijdt, dan heb je ook nog een witte auto tussen de lijnen...
Radio uit is ook geen optie, want dan komt er de tekst "infotainmentsysteem uitgeschakeld"
Als het goed is kun je dit in de handleiding terug vinden. Wat ik zo snel zie is dat je de derde zitrij in ieder geval kunt opklappen:Hoi net mijn 7 zits Kodiaq (2017) opgehaald bij de dealer.
Nu ben ik benieuwd of er iemand weet hoe je de 3e zitrij er tijdelijk uit kan halen en of dit makkelijk te doen is?
Goedemorgen!
Een irritant probleem! als ik mijn iPhone 12 via bluetooth verbindt met mijn Amundsen in mijn Kodiaq Sportline, wordt het belsignaal naar de max opgeschroefd. Heel erg irritant, want (Flitsmeister) meldingen, Deezer en beltoon worden op op z’n max afgespeeld... Ik heb alle instellingen van zowel telefoon als auto gecheckt, maar nergens een oplossing kunnen vinden. Zijn er meer met deze klachten en hoe op te lossen?