Néééé, dat bedoel ik natuurlijk helemaal niet
!!!
Ohhh , maar dat was niet echt duidelijk dan in je eerste bericht...
Maar dan nog, denk je dat men een parkeer / laad terrein voor vrachtwagens daar ook personenwagens wil zien staan ?
Tuurlijk alles is mogelijk technisch gezien , maar de combi die jij zou willen zien zal echt niet zo gauw (99% niet ) gerealiseerd worden.
Leuk voorbeeld in iets andere context.
Grachten Amsterdam mag binnenkort niet meer gevaren worden met brandstof motoren En dus moet alles elektrisch.
Wij hebben al voor rondvaart een elektrische laadsteiger gemaakt wat jaren terug.
Gat in de markt voor de eigenaar, maar die wil echt jou niet met je plezier bootje daar zien !! Niet aantrekkelijk genoeg !
Dan in binnenstad zijn we met pilot begonnen van 11 laadpunten in te schakelen met een app op diverse plekken.
En tijdens plaatsen van die laadpunten stonden er een 3 tal bijna ruggelings tegen een autolaadpaal...
Tsja belachlijk om dit niet in één paal te combineren !
Heb je het dan met een ambtenaar het hierover dan krijg je te horen dat dit wel erg moeilijk is !
Want zijn palen voor de boten is een andere afdeling dan die voor de auto's .....
Ook hier technisch gezien kunnen wij deze twee heel makkelijk combineren ondanks dat de betaling via twee platforms zou moeten gaan.
Op papier hebben we uiteraard deze combipaal wel getekend en kan als zou moeten binnen redelijke tijden geplaatst kunnen worden.
Maar dan kom je wel weer even bij de netbeheerders of die de aansluiting kunnen leveren met de gewenste ampere !
Want dit is het volgende waar je dan tegenaan loopt , één van de boot laadpalen staat nu al vanaf begin spanningsloos.
Paal staat er , bord staat er , alleen Liander kan geen spanning leveren omdat het net niet toereikend is !
En dan praat je over een aansluiting van 3x35A.....