Superbst
Senior Member
Super!Weer een kleine update!
Vandaag wederom een probleemloze dag. Ik heb iets beter gelet op wat er gebeurd na het starten. In de nieuwe situatie begint de calibratie pas een paar seconden (2-3) nadat de auto is gestart. Dan loopt het hele proces, lampen omlaag, lampen omhoog en horizontale uitlijning.
Helaas weet ik niet precies wat de oplossing is geweest. De eerste keer hadden ze alle default waarden gezet, de tweede keer is er "nieuwe software" geladen en de laatste keer (waarmee het opgelost lijkt te zijn) hadden ze het over nieuwe parameters of iets dergelijks.
Morgen moet ik weer langs de dealer, ik zal kijken of ik dan te horen krijg wat er exact gedaan is. Ik zal ook vragen of de oplossing bekend is gemaakt bij de importeur, zodat andere dealers dit ook toe kunnen passen.
Ben benieuwd of je inderdaad meer details te weten zal kunnen komen, fingers crossed...
Maar "nieuwe parameters" lijkt toch wel in de richting te gaan van iets wat via VCDS ook (zelf) te doen is
Idealiter kom je dus effectief de adaptation/channel te weten, bvb. die ENG11133 uit mijn 2de screenshot