Korte antenne

FredV

Banned
welnee, geen spuitbus verf, wim is net blij dat ie België kan ontvangen, wil jij weer zorgen dat hij zwart gaat luisteren..

wimv

Actief lid
Heel fijn ! Plaats ik een reactie krijg ik een fatal error !! Kan ik weer opnieuw beginnen.
Eigenlijk had ik een grijze Yeti en 3 spuitbussen zwarte verf. Nu heb ik een zwarte Yeti maar geen verf meer. Maar FF serieus, ik vind dat het aluminium van de antenne mooi contrastreert met de zwarte lak en prima past bij de aluminium accenten voor en achterop de auto. Ik laat het zo !

CaseyBasey

Actief lid
Het is wel een beetje bling-bling....

En ik weet nog niet of ik er nu de wasstraat mee in durf te gaan. Was wel ook de bedoeling van deze aanschaf. Met die langere antenne was ik bang dat ik zou vergeten die er af te draaien, waarna de wasborstels het dak er mee opentrekken.

Rosinfield

† In Memoriam
:winkie:Dan had je er meteen 2 moeten kopen om het uit te proberen
valt wel mee met de bling in combinatie met jouw kleur, vind ik

snel

Actief lid
niet allemaal de bling bling antenne kopen dacht ik mijn wagen makelijker tevinden
van afstand gaan andere het ook doen
maar keus was goed met ontvangst moet nu weer een andere zoeken

Multi1100

Actief lid
Andere oplossing..je hebt van die vlaggetjes die ze wel eens aan fietsjes vastmaken.., gewoon op je bumper zetten, wedden dat je hem altijd terug vind?

snel

Actief lid
ik mag snik snik niet met de vorst en gewoon weer niet in de was straat inverband
waxoil laag maar is na een regen bui ook wel weer snel schoon en anders met de hand wasbox

EdK

Forumguru
Was mezelf dagelijks met de hand onder de douche en neem ik de antenne mee onder de douche !
Waarom ?? wel omdat ik de wagen voor deze antenne nog niet voor de deur heb staan.
En als zaterdag hij wel voor de deur staat en ik daarna een eerste keer naar een wasstraat rijd , dan schroef ik hem zeker even los !

Bever

Nieuw lid
Week jonge Yeti 1.2 Tsi ambition met een flexibele rubberen antenne van 22 cm vanaf dak. Lijkt erop dat ze korter worden.

ddejonge

Actief lid
Op mijn O2 (oktober 2010) heb ik onlangs de antenne van het 2011 model laten plaatsen. Ziet er een stuk beter uit (haaievin icm. een veel kortere spriet) dan de oude antenne.
Was helaas niet alleen het overzetten van de 'spriet', want de vin van het nieuwe model schijnt ook iets anders te zijn.

Heb een korte Peugeot 508 antenne op de Yeti...prima ontvangst....maar bij de wasstraat moet hij er toch af....in de wasstraat tijdens het soppen en sproeien zonder antenne een prima ontvangst...zelfs de antenne een keer na de wasstraat vergeten hem er weer op te zetten...een week rond gereden zonder antenne...prima ontvangst...

Jan YETI 1.8

Bovenaan Onderaan