Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
mja, ik heb geen last van die "lange" antenne, je moet er alleen aan denken als je naar de wasstraat gaat, en met een korte antenne moet je hem er toch ook af halen.
En hoe is de radio ontvangst ?
zelfde / minder / verbeterd ?
En is het de lange eraf draaien en de nieuwe erop draaien ?
Of moet je nog ergens rekening mee houden ?
Maar hoe doe je dat bij een O2 waar de spriet vast zit in de voet? Dus waarbij je de spriet alleen kan kantelen? Ik vind die Duitse spriet er wel mooi uitziet, en is handig als de dakbox op de auto staat.
Bij de O2 zit 'ie niet echt vast.
Flinke ruk (als de schroefdraad los gedraaid is) en hij komt er uit. Dat is in eerste instantie bedoeld als anti-diefstal maatregel. Maar jaren geleden (toen de O2's net op de markt waren) hebben velen dat bolletje aan het uiteinde van de schroefdraad er af gezaagd. (ik ook)
@erkens: bij de wasstraat draai je 'm los, legt 'm plat op het dak en schroeft 'm dan weer vast. Voor de zekerheid zet ik de antenne ook vast met zo'n zuignap.
@captain hook: ik heb er al eens hard aan getrokken, maar ben toch bang dat ik de boel forceer....
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.