Korte antenne

Captain Hook

Forumguru
Ik heb zo'n antenne ook bij die ebay webwinkel besteld. Inmiddels is 'ie wel een paar euro duurder. 8,99 ipv 5,99.

Zondagavond besteld, woensdag in huis. Tuut-tuut, da's snel! :)

Rosinfield

† In Memoriam
Heb er sinds kort ook 1 (type "Corsaar"), nadat ik had gemerkt dat hij in een parkeergarage op sommige plaatsen het dak raakte. Merk geen enkel verschil.

EdK

Forumguru
Eigenaren van een Yeti en een korte antenne, wat is de diameter van het draad ?
Is dat M5 of M6 draad ?
Want via E-Bay is mijn ding niet en als ik tegen wat oploop wil ik wel weten of ik e juiste meeneem !

Captain Hook

Forumguru
Waarom geen ebay? Gaat prima, is snel en de prijs is erg aantrekkelijk.
Bij de al eerder genoemde ebay shop krijg je zowel de M5 als de M6 draad erbij; past altijd.

EdK

Forumguru
Afweging van mezelf, PayPal en Credit gebruik ik niet over internet.
Online betalen per Ideal is enige manier die ik gebruik op internet.
maar als je er M5 en M6 bij krijgt weet je welke overbleef en dus welke is gebruikt.
En als ik dat dan weet , weet ik welke ik moet aanschaffen.

Rosinfield

† In Memoriam
Ik dacht 5, was in elk geval geschikt voor Skoda en ik draaide hem er zo op. Er zat echter ook een verloopstukje bij (6?)

EdK

Forumguru
verloop stukje was dikker en paste over de standaard schroefdraad heen ??
Zo ja dan is het M5

Rosinfield

† In Memoriam
zo was het, ja. Ik geloof dat die antenne iets van "Viper sport" heette. Zijn div. webshops die hem verkopen.

Lien

Lid
Ik heb de ebay versie besteld. Vind ik toch mooier dan zo'n KPN spriet op het dak en voor die paar euries kan ik er geen deuk aan vallen.

Captain Hook

Forumguru
Ben bang dat hoe populairder zo'n alternatieve antenne wordt, deste duurder...
Is trouwens een stevige, volledig metalen uitvoering (ik heb de 5cm versie besteld).

Die verkoper zal zich wel afvragen, 'he, allemaal bestellingen uit het buitenland' :smiley29:

RobPG

Lid
. Kosten: €6,75. Vraag naar product no.6561.N3.:yeah::1819:
Voor Citroen hetzelfde
antenne6071.jpg

Tallguy

Forumguru
Ik heb net de 5cm variant via eBay besteld. Ik weet inmiddels wel zeker via de dealer dat de twee verticale lintjes in de achterruit inderdaad een antenne is. De Yeti heeft er dus 2 (wat al eerder gezegd is).

TamRex

Actief lid
RobPG: ik heb die antenne gekocht bij een VW-dealer in Nijkerk en heb er verder geen gegevens van.
De gekochte antenne paste gewoon in de standaard 'haaievin' van mijn Yeti en doet 't perfect.
Tis een stevige korte antenne van c.a. 20 cm lang en c.a. 1 cm dikte.

NielsW

Lid
Ik ga deze ook bestellen voor mijn fabia GL.
Hou jullie op de hoogte of het daarbij ook goed werkt.

Lien

Lid
Ik heb vandaag mijn "Ebay" Antenne binnen gekregen. Hij staat erg goed op de Yeti!! Geluid is ook goed, dus het lijkt een goede koop!

EdK

Forumguru
Volgens mij is er binnenkort een overschot aan orginele antenne's van skoda te koop op Ebay !
Of houden jullie die spriet om te gebruiken als hengeltop ?

Bovenaan Onderaan