Korte antenne

Rosinfield

† In Memoriam
Heb er zelf ook 1, vanwege raken dak parkeergarage en het staat ook wel aardig, maar voor de ontvangst maakt het niets uit. Zonder antenne doet ie het net zo goed! Misschien als je ermee in Oezbekistan gaat rijden, dat je hem nodig hebt.....

Lien

Lid
Of houden jullie die spriet om te gebruiken als hengeltop ?
Je moet toch wat doen in het weekend! :winkie:.

Ik bewaar die van mij en zet 'm er over 5 jaar weer op als ik de auto weer moet inleveren (als ik die antenne dan nog kan vinden:confused:).

EdK

Forumguru
Lien, ga je werkelijk over 5 jaar die antenne van een paar eurie's weer wisselen ?
Wisselen omgerekend in arbeidstijd naar eurie kost nog meer dan die antenne heeft gekost.
Dus ga lekker vissen van het weekend, wordt zonnig weer dus ideaal om te vissen en te genieten !!:)

Lien

Lid
Ik moet de auto weer orgineel inleveren (lease). Maar dat omwisselen is nog geen 30 seconden werk: de ene losdraaien en de ander er opschroeven. Zelf ik kan het en echt, ik ben a-technisch.

EdK

Forumguru
Zelf ik kan het en echt, ik ben a-technisch.

Een ieder heeft zijn specialiteiten, dus verontschuldig je niet

Als het past is het dashboard kassie de beste plek voor de orginele antenne
In huis opbergen wordt zeker kwijt raken !

Erkens

Lid
...de volgende auto wordt uiteraard wederom een skoda dus dan heb je al direct een kortere antenne die past :tongue:

Ik zit nu overigens wel te twijfelen nu ik het zo zie staat het wel mooier...

Captain Hook

Forumguru
Wisselen omgerekend in arbeidstijd naar eurie kost nog meer dan die antenne heeft gekost.
Goh, echt? Het tikken van dit berichtje kost ongeveer net zoveel tijd als het verwisselen van zo'n sprietje. :grin:
Ik weet niet wat jouw uurtarief is, maar tegen de tijd dat mijn secondentarief de prijs van de antenne overstijgt, koop ik geen korte sprietantennes meer voor mijn Skoda op ebay... :winkie:

Hetzer

Forumguru
Voor Citroen hetzelfde
antenne6071.jpg

dat is wel een mooie , en dat voor nog geen 7 euro...
ik ga deze ook halen voor mijn Fabia.

Heb jij de normale voet voor de antenne of de haaie vin , icm navigatie??

xahc

Nieuw lid
In Parijs staan de Yeti's ook allen met korte antenne.

Bijlagen

• Greenline.jpg
    Greenline.jpg
    11,7 KB · Weergaven: 67

xahc

Nieuw lid
Hier de 'normale' met dak beschermers..

Bijlagen

• antenna.jpg
    antenna.jpg
    17,5 KB · Weergaven: 75

EdK

Forumguru
maw een grote kans dat ik een korte antenne nu al voor niets heb aangeschaft ??

CaseyBasey

Actief lid
Voordat ik m'n auto kreeg dacht ik ook dat ik een korte antenne zou willen. Maar die er nu op zit is eigenlijk ook niet erg lang, ik schat 20 a 25 cm. Visueel stoort het me niet en ik ben ook nog nergens tegen aangeschraapt. Laat het dus maar zo.

EdK

Forumguru
Wat ? die yeti ? die standaard Antenne of de antenne die ik net heb aangeschaft ?

OuweHippie

Senior Member
De Citroëndealer had hem niet op voorraad en gaat hem bestellen. Net getest, ook zonder antenne heb ik een prima ontvangst.

Bovenaan Onderaan