Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kortingen en ervaringen bij Kopaček, voorheen Superskoda.
Top dankje @EvdB !
Heb net een setje clear deflectors besteld samen met 2x logo's quartz grey.
Aangezien mijn zelf gespoten logo's 1,5j geleden de lak omhoog komt/loslaat
Gister alles bezorgd.. auto staat nu bij de dealer voor regulier onderhoud.. dus na ophalen of vrijdag ff kijken if de bestelde matten passen. Zou wel moeten. ik heb dus ook die all-weather matten besteld, die dingen meuren flink. Heb ze nu maar ff in de schuur gemikt. Iemand nog tips om ze wat neutraler te laten ruiken..?
Meestal is dat een kwestie van geduld, de vluchtige stoffen uit de materialen en productie moeten soms even uitdampen. Tijdje in de schuur leggen (zonder verpakking) is dan een prima oplossing.
Iemand ervaring met volgende?
Bij Kopacek een kofferbakmat (en wat andere dingen) besteld. Ik vond de doos al klein toen die bezorgd werd. Ze hebben het verkeerde product toegestuurd (een folie bumper bescherming). Op de pakbon staat duidelijk mijn kofferbak mat incl artikel nummer en heb gewoon verkeerde gekregen. 3V9061197gekregen ipv 3V9061170. Kan gebeuren.
Maar ik krijg helemaal geen contact met ze. Ze reageren helemaal niet op emails.
Toen ik de bestelling had geplaatst was er een foutje met het adres, daar mailden ze zelf direct over en ook op mijn reactie direct respons. Nu al een paar dagen niets.
Bij Kopacek willen ze wel eens traag reageren, dat is niet ongebruikelijk. Ze zijn geen webshop a la bol.com, tis allemaal wat minder professioneel
Ik zou dus nog even afwachten, meestal lossen ze dit soort dingen heen netjes op.
Mijn webshop is ook niet zoals Bol maar vragen worden ALTIJD binnen de dag beantwoord. Snelle communicatie resulteert in minder frustraties, klanten die meer tevreden zijn en een groeiende business.
Hoe heb je betaald? Met kredietkaart? Anders jouw betaling laten terugdraaien.
Meteen terugdraaien van een betaling draagt meestal niet bij aan een soepele oplossing. Ik zou dat bewaren voor als er geen contact komt of je er niet uitkomt.
Het is idd fijn als een webshop snel reageert, maar goed, niet elke webshop is zo goed als die van @leon-cupra
Kopacek komt zowiezo over de boeg en lost dit op voor je, maar communicatie is wel een dingetje bij hun. Vooral niet over stressen, je gaat antwoord krijgen, vroeger of later.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.