Kortingen en ervaringen bij Kopaček, voorheen Superskoda.

kevinbel

Actief lid
Top dankje @EvdB !
Heb net een setje clear deflectors besteld samen met 2x logo's quartz grey.
Aangezien mijn zelf gespoten logo's 1,5j geleden de lak omhoog komt/loslaat :arghh::cry:
 
  • Leuk
Waarderingen: EvdB
Gister alles bezorgd.. auto staat nu bij de dealer voor regulier onderhoud.. dus na ophalen of vrijdag ff kijken if de bestelde matten passen. Zou wel moeten. ik heb dus ook die all-weather matten besteld, die dingen meuren flink. Heb ze nu maar ff in de schuur gemikt. Iemand nog tips om ze wat neutraler te laten ruiken..?
 

Tees

Donateur
Meestal is dat een kwestie van geduld, de vluchtige stoffen uit de materialen en productie moeten soms even uitdampen. Tijdje in de schuur leggen (zonder verpakking) is dan een prima oplossing.
 
Iemand ervaring met volgende?
Bij Kopacek een kofferbakmat (en wat andere dingen) besteld. Ik vond de doos al klein toen die bezorgd werd. Ze hebben het verkeerde product toegestuurd (een folie bumper bescherming). Op de pakbon staat duidelijk mijn kofferbak mat incl artikel nummer en heb gewoon verkeerde gekregen. 3V9061197gekregen ipv 3V9061170. Kan gebeuren.

Maar ik krijg helemaal geen contact met ze. Ze reageren helemaal niet op emails.
Toen ik de bestelling had geplaatst was er een foutje met het adres, daar mailden ze zelf direct over en ook op mijn reactie direct respons. Nu al een paar dagen niets.
 

Tees

Donateur
Bij Kopacek willen ze wel eens traag reageren, dat is niet ongebruikelijk. Ze zijn geen webshop a la bol.com, tis allemaal wat minder professioneel
Ik zou dus nog even afwachten, meestal lossen ze dit soort dingen heen netjes op.
 

leon-cupra

Forumguru
Mijn webshop is ook niet zoals Bol maar vragen worden ALTIJD binnen de dag beantwoord. Snelle communicatie resulteert in minder frustraties, klanten die meer tevreden zijn en een groeiende business.

Hoe heb je betaald? Met kredietkaart? Anders jouw betaling laten terugdraaien.
 

Tees

Donateur
Meteen terugdraaien van een betaling draagt meestal niet bij aan een soepele oplossing. Ik zou dat bewaren voor als er geen contact komt of je er niet uitkomt.

Het is idd fijn als een webshop snel reageert, maar goed, niet elke webshop is zo goed als die van @leon-cupra ;)
 

JeSko

Forumguru
@WiWaaz

Kopacek komt zowiezo over de boeg en lost dit op voor je, maar communicatie is wel een dingetje bij hun. Vooral niet over stressen, je gaat antwoord krijgen, vroeger of later.
 
Dank allen.
Had ook wel vertrouwen dat goed kwam, vond gewoon raar dat ze niet reageerden. Maar deze reacties helpen.

Inmiddels wel reactie (van Magdalena inderdaad) dat 'ze het hebben doorgezet naar de winkel'. Ik ben benieuwd en wacht af!
 
Helaas nog steeds geen oplossing. Op de vraag om een status update is de enige reactie dat er nog geen update is.
 
Maar weer een update.
Ik kreeg heel gebrekkig informatie maar na om de 2-3 dagen mailen was er opeens bericht dat het pakket al (na)verzonden was, maar dat ze het niet konden terugvinden.
Betwijfel het, want ik heb nooit een update mail/status of track&trace ontvangen.
Nu zou GLS het pakket kwijt geraakt zijn. Heb nu (al een week) de toezegging mijn geld terug te krijgen, maar daar is het ook nog wachten op.

Gok genomen en gewoon nog een keer besteld (+ afdekdopjes voor de wielbouten) en die kwamen 3 dagen later allebei netjes binnen.

Dus nu nog wachten op geld terug. Niet heel netjes allemaal, maar dat zal dan blijkbaar bij het bedrijf horen :-)
 

Tees

Donateur
Voor wie nog wat nodig heeft van onze Tsjechische vrienden, ze hebben magazijnuitverkoop nu. Zo lang de voorraad strekt;
14ddef5009e5adad0fdc344fc105619e.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: EvdB

kevinbel

Actief lid
Ik heb helaas hetzelfde als @WiWaaz
Heb op 1 december 2 gespoten logos besteld om namelijk mijn zelfgespoten logos te vervangen.
Alleen zat er op 1 logo op de buitenrand een aardig diepe kras.

Daar heb ik 6-12 over gemaild toen het binnen was gekomen maar krijg maar geen antwoord.

12-12 nogmaals gemaild en 22-02 weer.
Maar het blijft maar stil bij hun..
Net maar weer een poging gedaan en gemaild.
 

EdK

Forumguru
Vreemd, alle keren in al die jaren dat ik spullen bij ze besteld heb, heb ik die netjes ontvangen.
2 keer per mail contact gehad en ook altijd zelfde week netjes antwoord gehad.
1 keer over een product en 1 keer met de vraag of ze pay pall als betaal middel weer terug zouden nemen... ( antwoord was helaas nee op laatste vraag )
 

Arjan1985

Forumguru
@kevinbel Wellicht helpt het als je je mailtje die je verstuurd meteen in het Tsjechisch stuurt. Vertalen via Deeple of zo. Krijg je antwoord terug in Tsjechisch maar die kun je dan zo terug vertalen.
Als ik Spaanse bedrijven mail krijg ik zo wel vaak sneller antwoord. Maar goed kan ook aan de mentaliteit liggen (van de Spanjaarden).
 
Bovenaan Onderaan