Kortingen en ervaringen bij Kopaček, voorheen Superskoda.

kevinbel

Actief lid
Top dankje @EvdB !
Heb net een setje clear deflectors besteld samen met 2x logo's quartz grey.
Aangezien mijn zelf gespoten logo's 1,5j geleden de lak omhoog komt/loslaat :arghh::cry:

• Leuk
Waarderingen: EvdB
Gister alles bezorgd.. auto staat nu bij de dealer voor regulier onderhoud.. dus na ophalen of vrijdag ff kijken if de bestelde matten passen. Zou wel moeten. ik heb dus ook die all-weather matten besteld, die dingen meuren flink. Heb ze nu maar ff in de schuur gemikt. Iemand nog tips om ze wat neutraler te laten ruiken..?

Tees

Donateur
Meestal is dat een kwestie van geduld, de vluchtige stoffen uit de materialen en productie moeten soms even uitdampen. Tijdje in de schuur leggen (zonder verpakking) is dan een prima oplossing.

Iemand ervaring met volgende?
Bij Kopacek een kofferbakmat (en wat andere dingen) besteld. Ik vond de doos al klein toen die bezorgd werd. Ze hebben het verkeerde product toegestuurd (een folie bumper bescherming). Op de pakbon staat duidelijk mijn kofferbak mat incl artikel nummer en heb gewoon verkeerde gekregen. 3V9061197gekregen ipv 3V9061170. Kan gebeuren.

Maar ik krijg helemaal geen contact met ze. Ze reageren helemaal niet op emails.
Toen ik de bestelling had geplaatst was er een foutje met het adres, daar mailden ze zelf direct over en ook op mijn reactie direct respons. Nu al een paar dagen niets.

Tees

Donateur
Bij Kopacek willen ze wel eens traag reageren, dat is niet ongebruikelijk. Ze zijn geen webshop a la bol.com, tis allemaal wat minder professioneel
Ik zou dus nog even afwachten, meestal lossen ze dit soort dingen heen netjes op.

leon-cupra

Forumguru
Mijn webshop is ook niet zoals Bol maar vragen worden ALTIJD binnen de dag beantwoord. Snelle communicatie resulteert in minder frustraties, klanten die meer tevreden zijn en een groeiende business.

Hoe heb je betaald? Met kredietkaart? Anders jouw betaling laten terugdraaien.

Tees

Donateur
Meteen terugdraaien van een betaling draagt meestal niet bij aan een soepele oplossing. Ik zou dat bewaren voor als er geen contact komt of je er niet uitkomt.

Het is idd fijn als een webshop snel reageert, maar goed, niet elke webshop is zo goed als die van @leon-cupra ;)

JeSko

Forumguru
@WiWaaz

Kopacek komt zowiezo over de boeg en lost dit op voor je, maar communicatie is wel een dingetje bij hun. Vooral niet over stressen, je gaat antwoord krijgen, vroeger of later.

Dank allen.
Had ook wel vertrouwen dat goed kwam, vond gewoon raar dat ze niet reageerden. Maar deze reacties helpen.

Inmiddels wel reactie (van Magdalena inderdaad) dat 'ze het hebben doorgezet naar de winkel'. Ik ben benieuwd en wacht af!

Bovenaan Onderaan