Kortingen en ervaringen bij Kopaček, voorheen Superskoda.

YOU ORDERED FOLLOWING ITEMS​

CodeNameAmountPrice for pieceTotal price
5E4061270Octavia IV - floor mats PRESTIGE, original Skoda Auto,a.s. - LHD169.99 €69.99 €
5E4061500BOctavia IV - floor mats RUBBER (heavy duty), original Skoda Auto,a.s. product - RED LOGO - LHD139.99 €39.99 €
5E3061580Octavia IV - original Skoda rubber mat over the rear tunnel16.99 €6.99 €
5E4998001Octavia IV - original Skoda wiper blades - AERO - LHD146.99 €46.99 €
5E7955425Octavia IV Combi - original Skoda rear AERO wiper blade121.99 €21.99 €
Ordered items price:185.95 €
Discount for voucher BLACK20:-37.20 €
Selected payment type price:0.00 €
Selected shipping type price:13.99 €
Total price:162.74 €

scheelde toch weer een paar tientjes. Jammer van de 14 euro verzending. Dat maakt het voordeel net ff minder gevoelsmatig. Ik had van te voren alle prijzen genoteerd. Die zijn niet duurder geworden met de korting (wat je elders wel eens ziet) dus dat was mooi. De rubbermatten zijn voor de winter, de prestige ter vervanging van wat er nu in ligt, want dat heeft slijtage (bijna gaatje erin) en de wissers voor op de voorraad. Die moeten ergens volgend jaar pas denk ik. Maar ook dat scheelde om ze nu maar mee te bestellen.

had nog wat nice-to-have dingentjes op de lijst, maar dat (wederom) maar weer laten varen.. gewoon te duur voor wat het is.. bijv 4 ventieldopjes met RS logo wat dan 20 euro moet kosten (met de korting dus).. tja…

Tees

Donateur
Lekkere bestelling weer! Maar waarom koop je je wissers bij Kopacek? Volgens mij gebruikt Skoda gewoon Bosch, die zijn online volgens mij wel goedkoper te vinden?

Op de O3, toen ik die kocht, zijn er rondom nieuwe op gegaan en die hadden het 4 jaar uitgehoude. Toen die op ware voor de helft van OEM wissers een set van bosch genomen. Maakte vanaf dag 1 meer herrie dan de originele, en iets korter dan 2 jaar zijn ze mee gegaan. Dus voor mij geen bosch aero meer… en nee bosch is geen oem. Volgens skoda-parts is dat of valeo of continental.

• Leuk
Waarderingen: Tees

Tees

Donateur
Oh ok, dacht dat Skoda nog steeds Bosch monteerde! Het wisselt ook wel met de jaren, volgens mij zitten op mijn O2 wel origineel Bosch (en die zet ik er ook nog steeds op). Zo wisselen ze met van alles zo af en toe van merk.

kevinbel

Actief lid
Iemand toevallig wind/-regendeflectors van kopacek op zijn/haar Skoda gemonteerd?
En dan specifiek die in Clear/Helder? (Zeer licht verdonkerd)
En hier een foto('s) van heeft voor me?

Ik heb interesse in een setje voor de Rapid, aangezien die al afgeprijsd is, maar er staan geen foto's bij hoe dat eruit ziet op de auto zelf. Ook niet bij dezelfde deflectors voor andere modellen. Alleen de losse deflectors en verschil met de Dark variant.

Diegene die ik wil bestellen.

Laatst bewerkt:
Ja, dat geneuzel dat je op de hoofdpagina komt: dat heeft te maken met de ingestelde taal op de website.
Als je eerst zelf naar de site gaat, staat hij bij jou denk ik op engels ingesteld. de link van kevin is van de nederlandse versie.

Stel de site in op nederlands, klik dan op zn link, en dan kom je wel bij het product uit..
heb dat geprobeerd aan te geven bij kopacek. ze begrepen het niet. konden het niet zelf na produceren.. (omdat ze het niet begrepen) en heb het verder maar gelaten.. maar dat is het euvel waarom opgeslagen links het niet doen als de taal niet overeen komt.

maar @kevinbel : zoek ff op de website naar andere model auto's waar dat ding wel zichtbaar is in de juiste kleur.. al zie ik zelf veelal zwarte.. maar wellicht ook elders op andere modellen te zien.. die dingen zijn allemaal het zelfde qua uiterlijk..

Ik heb ze vroeger bij de vorige werkgever op de tourans gehad. Mijn ervaring ermee is dat je wel vuil tussen de ruit en de reflector krijgt en dat hoor je dan flink schuren bij openen/sluiten van de ruit. Bij 1 van de 6 auto's was blijkbaar de weerstand te hoog en ging vaak de ruit niet in 1x dicht.. al met al werkt het wel, maar er kleven ook wel wat nadelen aan.. plus dat het ook wel wat windgeruis oplevert.

kevinbel

Actief lid
@PizzaPieter de link is ook totaal niet relevant maar goed. Ik zoek gewoon iemand die de wind/-regen deflectors van kopacek heeft in clear/helder en een fotootje heeft ervan.

@Disaster-Master ja dat heb ik dus gedaan, gezocht op die deflectors en van alle auto modellen bekeken in het helder/clear of dezelfde variant in dark. Het enige wat ik zie aan foto's is dit.

rpdsb-ofk-ki-clr3.jpg

ofk-ki-comp2.jpg

kevinbel

Actief lid
@EvdB als dat idd de clear/helder zijn van kopacek. Dan idd!
Heb je een close upje, foto van 1 raam met de b pillar erin. Wil graag zien hoe het zich verhoudt met het glas en zwarte plastic dankje!

EdK

Forumguru
@PizzaPieter de link is ook totaal niet relevant maar goed. Ik zoek gewoon iemand die de wind/-regen deflectors van kopacek heeft in clear/helder en een fotootje heeft ervan.
Had bij me vorige wagens altijd de clear , nu bij me F4 niet opgelet met bestellen en de smoke besteld.
Op zich staat het iets mooier maar als ze wat vuil worden door straatvuil dan word zicht erdoor ook wat minder en word de A stijl eigenlijk wat forser en dus de dode hoek ook ( mijn ervaring / gevoel )
Dus persoonlijk zou ik de helderste uitvoering nemen .... :koffie:

Bovenaan Onderaan