Kortingen en ervaringen bij Kopaček, voorheen Superskoda.

EdK

Forumguru
Passen perfect , heel af en toe moet je het bestaande gat iets opvijlen om hem makkelijker erin te krijgen...
Maar kun je zonder problemen bestellen
 

Frup

Forumguru
Snif, heel jammer … ik weet ff niets om te bestellen :rolleyes:
Oh ja, een nieuw antennespriet, maar daar konden ze me een tijdje geleden de diameter niet van aangeven. Dus dat zou een prijzig gokje zijn.
 

SteGo

Donateur
Ik zat ook nog even rond te snuffelen, maar helaas hebben ze voor de Citigo niks meer in het assortiment wat ik nog écht graag wil hebben.
 

EvdB

Senior Member
Ook maar weer een bestelling geplaatst:
- Motorkapembleem zwart/moon-white
- 3 delig nettensysteem
- power leds voor de kofferbak
- display reiniger
 
dat gelakte embleem is idd een mooie upgrade.. en die leds in de kofferbak ook.. geeft idd een boel meer licht..
ik heb deze keer niks besteld..

voor je embleem;
scoor ff een “rubber sticker wiel”

zoiets;
1716241437352.jpeg

die douw je in je boortol en dan hebbie in no-time de oude restanten lijm eraf.
oude embleem met een visdraadje lossnijden. Ontvetten, primer aanbrenge, in enkele stroken, niet over elkaar heen en ff laten “curen” en dan in 1x t embleem dr op.. zitten 3 kuiltjes/pootjes. Die breken door, zit ie meteen goed. Corrigeren gaat niet.

die van mij zit iig nog vast :giggle:
 

EdK

Forumguru
Gewoon de onderbroek van je oma met wat wasbenzine en het is er ook zo vanaf.............. :koffie:
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

EvdB

Senior Member
:unsure: Voor deze toepassing hoop ik dat de onderbroek van je oma groter is dan de onderbroek van je profielfoto!
 

EdK

Forumguru
Heb jij je oma wel eens met een string zien lopen ??
Wel ik niet, had altijd Hemafuiken aan ......:sleep:
 
  • Leuk
Waarderingen: EvdB

Herzog Jan

Forumguru
Bedankt voor de tip.
Ik kwam er vorige week achter dat ik een naafdop mis. Kan ik een nieuw setje bestellen en doe ik er meteen wat slotbouten bij.

Edit: @1983jeroen jij zocht ook nog naafdoppen ?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Tees

JeSko

Forumguru
Heren valt er een patroon op te maken met de kortingsacties van Kopacek? Ik zag namelijk dat @EdK vorig jaar eind augustus aangaf dat er weer kortingen waren, dit jaar was het het laatst in Mei ( toen 20% eraf ), misschien nog even wachten tot eind augustus om mijn grille en lip te bestellen? Het staat klaar in men mandje en zou samen 320 euro kosten, met laat ons zeggen 20% zou dat nog maar 256 euro zijn.
 
Bovenaan Onderaan