Je eerdere vraag was dus het antwoord en oplossing voor het probleem van erna
Dat een adres verkeerd ingevuld wordt, ligt niet aan GLS maar aan de verzender. Probleem met huisnummers is dat vb in Frankrijk je effectief geen huisnummer kan hebben. BE/NL (en wss nog wel wat landen) is er altijd een huisnummer. Voor Frankrijk moet ik ook regelmatig "0" invullen omdat er gewoon geen huisnummer is. Frankrijk .... soms nog absurder dan BE
GLS ... 11 jaar mee gewerkt bij mijn vorige werkgever. Wisselende service. Ging het een tijdje goed, plots de ene klacht na de andere. Toen moest er nog afgetekend worden. Tja, tekende de chauffeur gewoon af, gooide het pakket in de voortuin. Ooit eens gehad dat een klant zijn pakket op die manier een week later terugvond (blijkbaar stond het gras in zijn voortuin enorm hoog)
Zelf werk ik al enige tijd met Bpost, hout afkloppen, maar Bpost is ook super. Het aantal verloren pakketjes ligt echt zeer laag bij Bpost. Op de 3.000 orders die ik verstuurd heb amper 2 handen vol aan verloren pakketjes. Geloof mij, dat is een succes.