Kortingen en ervaringen bij Kopaček, voorheen Superskoda.

EdK

Forumguru
Volgens mij was er onlangs nog een korting !!??

Dacht een 2 a 3 weken terug of zo !?
 

JeSko

Forumguru
Maar gewoon gelijk besteld, effe zuur van 325 euro af te tikken maar de auto gaat er enorm van opknappen, als fanaat wil je het goed hebben. Heb het via bank transfer moeten doen, rechtstreeks via de app/kaart ging niet.

Screenshot_20240811_150149_Email.jpg

Wel gek dat je dubbele mails krijgt met de betaal gegevens, maar nadien niet even een bevestiging dat de betaling ontvangen is.
 
Laatst bewerkt:

JeSko

Forumguru
Is dit gangbaar? :arghh:

Screenshot_20240812_123015_Email.jpg

Ik heb het mail adres gecheckt en het komt echt van de klantendienst van Kopacek. Ik had nochtans alle gegevens en dus ook het volledige adres vermeld bij de aankoop. Heb ook een mail aangehad dat men bestelling gedispatched is via GLS, dus ze gaan ze verzenden.

Edit: van de dame geen antwoord meer, maar intussen wel al 5 mails met de melding dat mijn order gedispatched is :sterretjes:
 
Laatst bewerkt:

Tees

Donateur
Ach, zo gaat het idd wel eens bij Kopacek. Tis niet helemaal de standaard die we van grote webwinkels gewend zijn, maar ze leveren uiteindelijk wel.
 

JeSko

Forumguru
Één keer Kopacek, en nooit meer.

Wat een gedoe en gezeik! Kopacek heeft bij de tweede levering blijkbaar het foute adress doorgegeven, ons huisnummer hebben ze een 0 van gemaakt en dat nadat ze het de eerste keer wel goed hadden?? Dus nu krijg ik mails van GLS ( ook al zo'n onbekwame beunhazen ) dat ik het juiste adres moet geven want ze konden niet leveren waardoor het pakket bij hun in het depot moest blijven. Dit heb ik gedaan, nu krijg ik zojuist weer een mail dat de levering wederom niet kon gebeuren en dat het pakket weer teruggestuurd is naar het depot :mad: wtf??? De mail is een automatische mail waarop je niet kan antwoorden, dus nu moet ik morgen telefonisch contact opnemen met de klantendienst van GLS want daar kunnen ze ook iets simpels als een huisnummer niet goed krijgen.

Kopacek :thumbsdown:
GLS :thumbsdown:
 

JeSko

Forumguru
@EdK

Tja is niet mijn schuld dat ze gwn slecht of niet communiceren tenzij je ze zelf meerdere mails stuurt, waarna ze nog eens je adres fout doorgeven waardoor GLS tilt slaat.
 

EdK

Forumguru
Zou me geheel niet verbazen als straks uitkomt dat de gehele fout gewoon bij GLS ligt.
Zakelijk hebben we daar tijdje mee gewerkt maar zijn heel gauw toen naar een ander gegaan
Niets anders dan ellende hadden we met leveringen, koste collega bijna halve dag telkens om de boel recht te trekken...
 

JeSko

Forumguru
@EdK

GLS zijn idd rampen, net zoals DPD en al die troep, PostNL heel tevreden van maar goed heb je als particulier niet te kiezen.
 

leon-cupra

Forumguru
Je eerdere vraag was dus het antwoord en oplossing voor het probleem van erna :pieker:

Dat een adres verkeerd ingevuld wordt, ligt niet aan GLS maar aan de verzender. Probleem met huisnummers is dat vb in Frankrijk je effectief geen huisnummer kan hebben. BE/NL (en wss nog wel wat landen) is er altijd een huisnummer. Voor Frankrijk moet ik ook regelmatig "0" invullen omdat er gewoon geen huisnummer is. Frankrijk .... soms nog absurder dan BE:nono:

GLS ... 11 jaar mee gewerkt bij mijn vorige werkgever. Wisselende service. Ging het een tijdje goed, plots de ene klacht na de andere. Toen moest er nog afgetekend worden. Tja, tekende de chauffeur gewoon af, gooide het pakket in de voortuin. Ooit eens gehad dat een klant zijn pakket op die manier een week later terugvond (blijkbaar stond het gras in zijn voortuin enorm hoog) :banghead:
Zelf werk ik al enige tijd met Bpost, hout afkloppen, maar Bpost is ook super. Het aantal verloren pakketjes ligt echt zeer laag bij Bpost. Op de 3.000 orders die ik verstuurd heb amper 2 handen vol aan verloren pakketjes. Geloof mij, dat is een succes.
 
Bovenaan Onderaan