motomarz
Senior Member
Ik heb gisteren op het carcleanforum uitvoerig mijn 1e detail ervaringen geschreven - voor wie het leuk vind om het te lezen en het eindresultaat te zien - de link: http://forum.carclean.nl/cc_postsm310161/1e-detail-poging.aspx#post310161
Misschien ook voor degene onder ons die het wat minder zien zitten om met de hand te wassen is het denk ik goed omnte weten wat een verschil het met je auto maakt als je het wel doet.
Vanmiddag was Michel op bezoek en hebben we het natuurlijk over de auto's gehad en ook bekeken . Het 1e wat hij zei was "wauw wat ziet die er mooi en diep glanzend uit" en dan te bedenken dat hij er voor iedereen op de die op de meeting was al mooi uitzag. Hij is wat mij betreft zeker nog een keertje of tig mooier in de kleur komen te staan.
Bij vergelijking interieur was de mijne zwart en de zijne grijs terwijl je dit op het 1e gezicht toch niet zou zeggen - dus ook al was je je auto in de wasstraat vertroetel je interieur ook een keertje of wat met een goede interieur verzorger en het wordt er zoveel mooier van.
Inge, na je verhaal op het carclean-forum gelezen te hebben lijkt het me ook wel wat om de auto zo aan te pakken.
(en wellicht de motoren ook ).
Maar dan zal de auto eerst onderhanden genomen moeten worden, want in 1 jaar en 2 maanden (en 19000 km)
zitten er zo veel krassen, steenslag enzo op dat ik dat er zelf niet uit kan poetsen...
(En op de Rosso Brunello zijn ze zoooo snel zichtbaar )
En wat lees ik nou? Bied jij je aan als interieurverzorgster? :grin: