Bedankt voor de replies allemaal. Vandaag heb ik de set achter en voor 10mm omhoog laten zetten en de stugheid op 75% soft. Fan-tas-tisch. Ik denk dat helemaal omlaag icm met de fabriekssetting voor mij wat te was. Dit rijdt heerlijk, alsof ik een nieuwe auto heb. De handling is super, lekker stevig zonder te stug te worden en comfort zat. Veel beter dan de standaard ophanging! Het is mijn plan om hier eens een week of twee mee te rijden en als dit bevalt wil ik toch nog eens proberen om hem met name achter weer een ietjse te laten zakken. Maar niet meer helemaal omlaag. Of zou ik daarmee toch veel comfort verliezen? Wat heeft een grotere impact op het comfort, de comfort setting op de dempers of de feitelijke verlaging?
Dit is op een kw variant 1(gemodificeerd)
Ja @ertromp,een mens moet af en toe open staan voor wat anders vind ik!
Maar ik heb spijt als haren op mijn hoofd!(maar dat zijn er niet zoveel meer)
Nee hoor,ik heb een mooie skoda tijd achter de rug en wie weet in de toekomst weer als er een mooi model komt.
Ik stond op 31,5 cm voor en 32,5 cm achter. Zonder problemen en op 19"!
Die kan inderdaad wat lager als een streetcomfort en het comfort van een variant 1 op een superb is verbluffend goed, want een superb heeft (een belaggelijke) grote wiel basis dus blijft hij toch nog wel comfortabel. Ik zou zoiezo geen schroefset nemen als je niet lekker laag wilt. Neem dan alleen een paar veren van eibach ofzo. Je gaat toch geen 1000euro uitgeven voor 3a4cm verlaging!ok die kan toch veel lager dan een streetcomfort?