KW streetcomfort, comfort en hoeveel verlaging?

EML

Lid
Moet ik ook nog meten voor je @Morris99?

Edit: Voor 33cm en achter 35cm, heb achter wel de stelring er tussenuit gelaten.

Ik meet net dat ik voor 39 cm heb en achter 37,5. Dus andersom. Ik dacht juist dat het normaal was om voor iets mee ruimte te hebben dan achter? Ik wil 3cm naar beneden met een setje eibach veren via ons formum lid (Lowering.nl)

Antera

Donateur
jouw meting klopt dan @EML je hebt voor meer ruimte want daar is het 1.5 hoger dan achter. Niks abnormaals en dat is het nog de vraag hoe is de staat van het huidige onderstel want dat kan ook al iets gezakt zinn in de loop der tijd

EML

Lid
Hoe de staat van het onderstel is weet ik niet. Ik weet alleen dat alles is gecontroleerd tijdens een zeer uitvoerige aankoopkeuring en dat alles puik was. De auto rijdt heerlijk. Alleen iets te zacht qua vering voor mijn persoonlijke voorkeur. In bochten helt hij wat over en met optrekken wat komt hij van voren wat omhoog. Had ik met mijn vorige Superb minder, maar die had A) minder PK's en B) een af fabriek verlaging "sportonderstel" zoals standaard op de 1.6 greenline.

Bovenaan Onderaan