Marcooctavia
Forumguru
@Marcooctavia hartelijk dank voor de moeite en foto's hiermee zal het zeker lukken
Graag gedaan.
@Marcooctavia hartelijk dank voor de moeite en foto's hiermee zal het zeker lukken
Moest je ook de weerstanden gebruiken?Ik heb deze set in men o3, niks op aan te merken, goede prijs en snelle levering,
Moest je ook de weerstanden gebruiken?
Heel goed mogelijk mbt de code.Maar volgens die vent in de werkplaats vraagt de auto om een code?
Ze branden wel, maar auto geeft nu dus storing
Maar is hier een oplossing voor dan?
Rij nu rond met een auto die storing geeft én lampjes die niet branden
Skodadealer werkt zoals gezegd op andere wijze met hun codeerkast, en als de monteur er al geen voldoende kennis van heeft en dan ook nog niet de juiste code's die hun blijkbaar nodig hebbenMaar dit kan dus niet via een skoda-garage begrijp ik? Heb dr nu (flink) geld voor betaald
Maar dit kan dus niet via een skoda-garage begrijp ik? Heb dr nu (flink) geld voor betaald
Maar is hier een oplossing voor dan?
Rij nu rond met een auto die storing geeft én lampjes die niet branden
Ik heb ze niet ingebouwd, kan soms zijn dat je ze moet parallel over de leds moet zetten, omdat in sommige gevallen er een flauwe gloed op komt, reden hiervan zou een minimale lekstroom zijn in binnenverlichting circuit, en doordat de leds een vrij lage impedantie hebben geven ze als contact afstaat die lichte gloed, bij de stock lampjes is deze stroom er ook, maar ze hebben een hogere ohmse weerstand, en doordat deze stroom zo minimaal is ga er dan ook niks van zien
Vandaag een paar dingen laten omprogrammeren bij de dealer met de vcds. Alles lukte, behalve het omzetten van de nummerplaatverlichting naar led. Telkens als we dat deden kwam er een foutmelding van de vcds zelf. Zeer vreemd. Heeft iemand dit nog voor gehad ???
Het is code 7F : Dienst wird in der aktuellen Sitzung nicht unterstützt
Weet niet meer hoe het was in het nederlands maar vind het enkel terug int duits
Dit is te kort door de bocht.Belachelijk hoe weinig een Skoda dealer softwarematig veranderen kan. Lijkt een beetje op Apple. Die moet je "ook"eerst jailbreaken om alle softwarefuncties te kunnen gebruiken.
Dat klopt helemaal.Ook het personeel is daar niet in geschoold en heeft er domweg te weinig kennis voor.