Led stadslicht canbus proof

Mk4

Senior Member
Zijn wat ik al dacht van autostyle. "error free for canbus cars" led "xenon" White T10. Had nog 2 setjes liggen. €13,95

Octavia32

Forumguru
Autostyle is toch anders volgens mij deze lagen namelijk ook in de winkel er vlak naast en zagen er qwa model toch anders uit.

Mk4

Senior Member
Ik ben geen kenner. Wellicht is het het overwegen waard voor die prijs. Ik vond de prijs leuk en het resultaat meer dan gewenst Icm de xenon.

Pendragon

Donateur
Ik ga kijken naar halogeen in die range, dan zijn ze ook wit. Heb bij Xenonlamp al wat gezien. Xenon zie ik even niet zitten. Ga het niet zelf plaatsen en ben dan zo weer 300 euro verder voor goede met inbouw. Soms moet je een lijn trekken met geld uit geven ;)

Mk4

Senior Member
Excuses, wist niet dat er geen xenon aanwezig was. Zijn inderdaad mooie witte halogeens te krijgen.

Mk4

Senior Member
Had je al een foto van de huidige set up Icm de ledjes? Mooi om na het plaatsen van de halogeen het verschil te zien

Pendragon

Donateur
Nee, gisteren tijdens de meeting geplaatst. Goed idee. Zal vanavond in het donker even een foto maken.

Zwapp

Forumguru
Ik heb die gp thunder geprobeerd, vond het 3x niks. Zeker bij nat wegdek zonder straatverlichting zijn ze bagger, bijna geen lichtbundel op de grond.
Maar das mijn mening :)

Pendragon

Donateur
@Zwapp, heb jij reflector of projector lampen? Ik heb projector en dat versterkt behoorlijk. Hopelijk is dat genoeg. Zo niet dan ga ik Joske zijn advies opvolgen.

stijnheidi

Senior Member
@Pendragon Waar heb je de Led lampen voor de DRL besteld? Bij mij geeft er namelijk één na verloop van tijd steeds meer storing. Met name bij start met licht aan en met een start met warme motor. Ik ben dus op zoek naar een nieuw setje.
of weet iemand wat goede p21w led lampen zijn?

Bovenaan Onderaan