Ledenlijst VAGCOM VCDS VCP

Octavia1.6i

Forumguru
Ik pomp hem er nog maar eens in.

Iemand regio Noord-Nederland die bij mijn 2010 Fabia FL Combi (een van) het volgende kan instellen:
- Coming Home / Leaving Home
- Bochtenverlichting
- Needle Sweep

Octavia1.6i

Forumguru
Wil er overigens best een stukje voor rijden maar kan me zo niet bedenken wanneer ik in de buurt van Haarlem ben.
Is het überhaupt mogelijk wat ik wil?

Leon54

Actief lid
Mocht iemand in Leeuwarden en omgeving iemand zoeken die VCDS aanpassingen kan aanbrengen, kan ik Johannes Wiersma uit Minnertsga/Leeuwarden aanbevelen. Net werk en dito prijs. Je kunt hem vinden op Marktplaats of Google.

Link:
vcds.johannes.frl

Ik pomp hem er nog maar eens in.

Iemand regio Noord-Nederland die bij mijn 2010 Fabia FL Combi (een van) het volgende kan instellen:
- Coming Home / Leaving Home
- Bochtenverlichting
- Needle Sweep

Twee pagina 's terug:

Renkie: Ik heb een officiële VCDS kabel van Ross-Tech, dus laatste versie en CAN. Omgeving Winschoten, prov Groningen.

Heb het al druk zat dus hoef geen reclame te maken / zieltjes te winnen maar als iemand een keer hulp nodig heeft kan dat altijd voor een kleine vergoeding.

En drie pagina 's terug, een paar posts onder je originele post:

Nickname: rupert

VAG-COM kabel: Ja
15.7.0 (tot +/- bj2015)
Canbus: Ja
K-Line: Ja

Mogelijkheden: lezen / wissen / resetten foutcodes + aanpassen comfortmodules

Vergoeding: bier :)

no cure no pay

Misschien kun je een van die twee eens benaderen?

En nou zoek ik zelf iemand in de achterhoek.
Ik heb een zelf wel VAGCOM + kabel en ik heb mijn Eos geprogrammeerd.. Maar ik vrees tovh een beetje om mijn 2014 Octavia te doen..

Laatst bewerkt:

ArjanGr

Senior Member
Ik zou in mn VW golf Variant uit 2011 ook graag wat instellingen gewijzigd hebben:

- needle sweep / stagging
- continu wijzerverlichting aan ook bij lampen uit
- spiegelverstelling bij achteruit rijden?
- aux in ook data laten zien in scherm radio?

Ik heb dit topic doorgelopen maar kan eigk niemand vinden in de buurt van Arnhem-Nijmegen..
Wie zou mij hiermee kunnen helpen?

darkprojectx

Forumguru
Weet iemand een goed adresje waar ik software en kabel kan halen om een golf 7/okkie3 kan uitlezen?
Gelukkig niet nodig maar voor de toekomst wel fijn.
Mijn huidige software kan alleen fabia 1 en octavia 1 uitlezen niet nieuwer.

ertromp

Forumguru
Puur de universele OBD codes uitlezen is prima te doen met zo'n stekker die je kunt kopen op Ebay

Bovenaan Onderaan