Leder inbouw (achteraf) op je OIII

Flem_nl

Forumguru
De inbouw is vertraagd. De bekleder had moeite mallen voor de bekleding te vinden. Voorlopig data 2 en 3 oktober. Foto's volgen z.s.m. daarna
Haha, die ken ik! Zullen ze samen binnenstaan wanneer de mallen eindelijk gevonden zijn! :-)

riskitalltowin

Actief lid
Achzo. Van die bijtelling snap ik nog maar daar kom je in Belgie niet mee eenvoudig weg met VAA aangezien die, als ze het echt willen, ook op accessoires kan meegerekend worden. En inderdaad er is meer keuze dan zwart of beige dan.

sluwesjors

Actief lid
Ik moet zeggen dat ik wel erg content ben met het feit dat ik lederen kleding heb besteld.
Wanneer ik die stoffen bekleding van skoda zie dan word ik daar niet echt vrolijk van.

Leder maakt de auto helemaal af, was een keuze .. of lichtpakket of leder.

riskitalltowin

Actief lid
Pon is een rare vogel. Opties die in andere landen verkrijgbaar zijn, zijn voor Nederland niet of nauwelijks beschikbaar. Leder staat in de accessoirelijst... Je wordt er niet vrolijk van zo'n invoerder te moeten hebben.

Blackokkie2

Forumguru
Heeft veel te maken met de belastingregels hier. Dus is het vaak goedkoper om het achteraf aan te bieden.(dat Pon daar dan nog weer extra aan verdient is dan weer jammer)

Wesly

Senior Member
Hier wat foto's van mijn zwarte nappa met stiksels in race blue. Klein detail is dat de armsteunen ook bekleed en van stiksels voorzien zijn

ny6a4y2a.jpg

pynuqupa.jpg

gkoeslag

Nieuw lid
Hier wat foto's van mijn zwarte nappa met stiksels in race blue. Klein detail is dat de armsteunen ook bekleed en van stiksels voorzien zijn

ny6a4y2a.jpg

pynuqupa.jpg
Had jij de armsteunen apart in de offerte laten meenemen of hebben ze die bij jouw gewoon gedaan?

Bovenaan Onderaan