Leder inbouw (achteraf) op je OIII

sluwesjors

Actief lid
Je bent me net voor gkoeslag...wilde precies hetzelfde vragen.
Ook zou ik graag willen weten waarom wesly voor nappa heeft gekozen en geen echt leder.
Wat zijn de voor/nadelen van nappa tov echt leder.

Wesly

Senior Member
Idd, is dus wel gewoon echt leer maar dan van een iets hoogwaardigere kwaliteit. De stiksels in de armsteunen zijn los in de offerte opgenomen dus dit was echt op verzoek

sluwesjors

Actief lid
Netjes hoor cali05!
Ben blij dat ik voor dezelfde combi ben gegaan, zwart met witte stiksels ..mooi hoor.

cali05

Forumguru
Fraai hoor! Zijn bij jouw de armsteunen ook bekleed? Kan het niet zo goed zien op de foto.
Ik heb de armsteunen niet laten doen. Vond dat niet nodig en wilde ook geen extra kosten maken daarvoor. Heb het hele zaakje voor €1450,- incl BTW laten doen.

Ik heb lang zitten twijfelen over de kleur. Ook gedacht over twee kleuren maar bleek toch lastig bij de lakkleur. Dan kom je vooral op de lichtere kleuren leer en dat is weer zo besmettelijk. Uiteindelijk vind ik dit mooi rustig en ook wel chique

Klaasje

Forumguru
Ik heb de armsteunen niet laten doen. Vond dat niet nodig en wilde ook geen extra kosten maken daarvoor. Heb het hele zaakje voor €1450,- incl BTW laten doen.

Ik heb lang zitten twijfelen over de kleur. Ook gedacht over twee kleuren maar bleek toch lastig bij de lakkleur. Dan kom je vooral op de lichtere kleuren leer en dat is weer zo besmettelijk. Uiteindelijk vind ik dit mooi rustig en ook wel chique

Heb jij voorruit verwarming? Dacht dat dit niet leverbaar was.mwaar heb je leder laten inbouwen?

Flem_nl

Forumguru
Nog even geduld hebben. De hoezen zijn komende week eindelijk bij PON binnen. Dus het leer, nieuwe verlagingsveren en de RS spoiler zal dan vanaf eind komende week gebeuren. Dus hoop dan midden week 42 eindelijk alles te hebben zoals besteld....

cali05

Forumguru
Heb jij voorruit verwarming? Dacht dat dit niet leverbaar was.mwaar heb je leder laten inbouwen?
Voorruitverwarming zat op de eerste series nog wel en die heb ik. Ik heb het laten inbouwen bij BMS in Haarlem. is de tweede auto die ik daar heb laten doen. Erg tevreden over het werk en de service.

Marcod

Lid
Hallo, zijn er nog meer mensen die wat foto's hebben van het leerinbouw achteraf . Alvast bedankt

Francois77

Actief lid
Hallo, zijn er nog meer mensen die wat foto's hebben van het leerinbouw achteraf . Alvast bedankt

Als ik ooit mijn Black Magic Pearl EBL met Dynamic Pakket krijg. Post ik zeker de foto's in combinatie met achteraf ingebouwd Mustang Brown Leer naar volgend voorbeeld:

Bijlagen

• image (3).jpeg
    image (3).jpeg
    78 KB · Weergaven: 201
  • image (1).jpeg
    image (1).jpeg
    92,1 KB · Weergaven: 199

ferry

Lid
Het valt me op dat mensen die voor leer kiezen niet voor het dynamic pakket hebben gekozen. Zouden de standaard stoelen door het plaatsen van leer stugger zitten waardoor de sportstoelen overbodig worden?

Oogje

Senior Member
Het valt me op dat mensen die voor leer kiezen niet voor het dynamic pakket hebben gekozen. Zouden de standaard stoelen door het plaatsen van leer stugger zitten waardoor de sportstoelen overbodig worden?
Ik heb Dynamic én leer. En er zijn er nog een aantal, hoor, maar de mallen voor leer op sportstoelen zijn er nog niet, dus kan het nog niet worden geleverd.

Frenk21

Forumguru
@Herman Janssens ! Daarom ben ik blij dat mijn RS stoelen half leder en half stof heeft op de sportstoelen. Kon voor € 550 volledig leer af fabriek bestellen, maar vind ik niet nodig en te kwetsbaar met mijn werk en de hond.

Bovenaan Onderaan