Leder inbouw (achteraf) op je OIII

Mennr1

Nieuw lid
Kleur chocolade bruin door Alba ingebouwd. Netjes gedaan ben er zeer tevreden over.

Bijlagen

• 1.JPG
    1.JPG
    561,4 KB · Weergaven: 370
  • 3.JPG
    3.JPG
    543,1 KB · Weergaven: 376
  • 6.JPG
    6.JPG
    467,2 KB · Weergaven: 348
  • IMG_2337.JPG
    IMG_2337.JPG
    457,6 KB · Weergaven: 344
  • IMG_2338.JPG
    IMG_2338.JPG
    624,1 KB · Weergaven: 338

Fean

Forumguru
Ik heb ook aan leer zitten denken in Alphen aan den Rijn (tegenover Hoogvliet)

Ik vraag mij af of men dan ook ander stoelschuim kan leveren, zodat het wat steviger zit? En dan gelijk wat meer schoudersteun etc. Weet iemand dit?

Fean

Forumguru
Weer 1tje leer zonder dynamic....
? ik weet niet of je naar mij quote.

ik heb dynamic.. maar die zitten gewoon niet goed als sportstoelen.. Wellicht kunnen die mannen in Alphen aan den Rijn ander schuim erin zetten zodat je meer steun krijgt.

ferry

Lid
Het viel me op
? ik weet niet of je naar mij quote.

ik heb dynamic.. maar die zitten gewoon niet goed als sportstoelen.. Wellicht kunnen die mannen in Alphen aan den Rijn ander schuim erin zetten zodat je meer steun krijgt.

Niet specifiek, maar het viel me op dat alle mensen met leer achteraf die hier posten geen dynamic pakket hebben. Ik heb zelf nu een O2FLII met standaard stoelen. Toen ik laatst bij de dealer was heb ik een O3 met dynamic gezeten en had verwacht dat deze echt als supersportstoelen zouden zitten. Ik vond eigenlijk dat deze hetzelfde zitten als mijn huidige niet sportstoelen in mijn O2. Ik wil zelf graag leer op mn nieuwe O3 maar zie dat iedereen met leer de standaard niet dynamic stoelen heeft. Vraag me af wat de overweging daarvan is. Ik heb maar heel even in een O3 met standaard stoelen gezeten, maar hier vond ik de steun toch wel matig....Ik vroeg me dus af of de gewone stoelen door het plaatsen van leer net zo goed zitten als de sportstoelen. Maw: zorgt het leer voor meer steun....

Flem_nl

Forumguru
@ferry goed lezen in dit topic. Er zijn er meerdere, waaronder ik zelf, met leer op dynamic stoelen. We wachten echter allemaal op het moment dat PON eindelijk de leermallen heeft!

ferry

Lid
@ferry goed lezen in dit topic. Er zijn er meerdere, waaronder ik zelf, met leer op dynamic stoelen. We wachten echter allemaal op het moment dat PON eindelijk de leermallen heeft!

Maar als ik bij bedrijf x leer achteraf laat inbouwen (dus niet PON) hebben die dan ook mallen nodig? Bij al die discovery programma's waar ze auto's opknappen / pimpen heb ik nog nooit mallen gezien. Is dat dan ouderwets handwerk?

Het ging mij ook meer om het feit of de sportstoelen zonder leer wel een meerwaarde zijn tov standaard stoelen met leer. Ik vond de sportstoelen nl. erg flauwtjes qua steun...

woutur

Lid
Ik heb bij de Meern al mogen proefzitten in een achteraf leder beklede dynamic stoel. Waren blijkbaar geen leermallen voor nodig.

Michelv.

Forumguru
Iedere leerinbouwer maakt gebruik van mallen, en als ie die niet heeft maakt hij ze, dan heeft ie ze wel als de volgende komt met dezelfde stoelen.

Hetzelfde dat je moeder/oma vroeger ook de mallen(patronen) gebruikte uit de Knip ofzo om kleding zelf te maken.

Flem_nl

Forumguru
GVD!!! Net te horen gekregen dat het nog 2 weken gaat duren voordat PON de leer mallen voor de dynamic stoelen heeft!!!!

Flem_nl

Forumguru
Ze kunnen/willen pas inplannen als het binnen is. Dus zal een week of 3 dan zijn voordat het erin zit! Nu komende week maar alvast wegbrengen voor de juiste Eibach veren en de RS spoiler, dan is dat al gedaan.

Flem_nl

Forumguru
Blijft slordig/zeer slecht van PON! Auto stond al op 25 aug. in Leusden binnen voor z'n leer. Straks bijna 3 maanden erop moeten wachten!

vsd

Nieuw lid
Heeft er iemand foto's van een ocatavia met mustang bruine lederen bekleding ?
Ik moet de kleur bepalen en ik kom er achter dat dit toch best lastig is.
Thanks

Bovenaan Onderaan