Geloof mij maar dat ik een héél lastige klant kan worden als het me niet zint.Hoe kan je nu leren leven met water in je kofferklep?! Sorry hoor, voor mij was dit een no go..
Kan het me niet voorstellen, die kofferbak moet volgelopen zijn met water.........Ik heb het meermaals meegemaakt dat we met waterslangen enzo hebben staan spuiten met een monteur in de kofferbak en dat er niks gebeurde.
hoe parkeer jij je auto?Het feit dat de nieuwste modellen (octavia) nog steeds water in de dorpels hebben staan, na een regenbui, vind ik er al over.
met de hogedrukreiniger aan de slag geweest?Na mijn terugkomst van vakantie en een grondige schoonmaak van mijn bolide,
hoe parkeer jij je auto?
beetje vreemde vraag misschien, maar ik heb ondervonden (ik heb een oprit met zeer lichte helling) dat als ik deze met de neus "omhoog" zet ik geen water op mijn dorpels heb. Zet ik deze met de neus richting straat, dus "omlaag", heb ik wél water op mijn dorpels.. Geef het maar mee
Nee niet eens. Heb ik overigens niet eens. Nee gewoon regenwater geweest. Heeft in Frankrijk 2 nachten behoorlijk geregend, daar is uw nat van geworden denk ik. Dat zag ik dus thuis. Daarna thuis alles schoon gemaakt en laten drogen. De volgende dag de auto gewassen en kwam er weer water in.met de hogedrukreiniger aan de slag geweest? ieker:
Nopes, nu half jaar oud en niks mee gebeurt. Anders maar een afspraak maken bij de dealer, kunnen die het uitzoeken.is er destijds "gespeeld" met de afstelling van de achterklep? (ivm bonken of druk in de cabine)?