Oh ja? Leg uit aub, het is fout gegaan, de handleidingen zijn voor monteurs, dat je als particulier een trekhaak kunt kopen is leuk, de handelaren willen geld verdienen en verkopen alles aan iedereen.
Gaten open laten onder de bumper.... Sorry hoor, als je wilt sleutelen aan je auto hoor je te weten hoe hier mee om te gaan...
Bedankt voor je botte reactie hoor! ik hoor al dat jij echt een expert bent en nooit fouten maakt.
Ik heb mijn ervaring hier gedeeld zodat iemand op het forum hiervan kan leren of rekening mee kan houden mocht hij of zij hetzelfde probleem hebben.
Maar goed. Even je vraag beantwoorden. Ik heb professioneel gereedschap van Hazet, Gedore en Rodac, geen aldi momentsleutel zoals jezelf waarschijnlijk hebt. Ook is dit niet mijn eerste trekhaak die ik monteer en heb niet eerder meegemaakt dat de gaten door en door zijn en je deze dient af te dichten. De onderste gaten kun je wel open laten en het is niet direct te zien dat de bovenste gaten in de kofferbak uitkomen. Ik heb dit gewoonweg over het hoofd gezien en niet verder opgelet.
Ik ben blij dat jij de illusie hebt dat als je je auto naar een dealer brengt dat die alles weten en kunnen oplossen zonder fouten te maken. Ik moet die dealer nog vinden namelijk.
Meer woorden dan dit ga ik er ook niet aan vuil maken, dus verwacht van mij niet nog eens 3 negatieve reacties....