heusinkveldb
Forumguru
Ja, maar maakt me wel altijd nieuwsgierig en wil graag van te voren al weten wat er mis is mocht de dealer weer met een onzinverhaal aankomen
Nee heb ik niet@heusinkveldb, heb je een dakluik of panodak?
Hmmm ben dus niet de enige met water in de achterklep. Idd als je de klep opent/sluit hoor je het water stromen. Ik zit veel in het buitenland, in Lyon wist een dealer mij te vertellen dat de ruit opnieuw vastgezet (lees kitten) moet worden. Helaas had hij geen tijd in de 8 weken dat ik daar eb gezeten. Rij dus nu met een stuk zwarte ducktape op de ruit om de opening tussen spoiler/remlicht en ruit af te dichten. Het werkt, als ik half september weer in NL ben maar eens langs de dealer ............
3e remlicht is niet afgeplakt, sinds de ducktape op de ruit geen lekkage meer ....... lekkage zit dus tussen aansluiting ruit/achterklep. Afspraak met de dealer staat voor eind September gepland.
Knap dat je het hebt gevonden!
Serieus? ik ben meer van, als je er geen verstand van hebt dan laat je het doen door iemand die dat wel heeft, een handleiding is nog altijd voor iemand die weet wat hij doet (ik wilde niet bot zijn, maar als je niet weet dat je dit soort gaten gewoon moet dichten, moet je jezelf afvragen of deze aanpassing handig is om zelf te doen), een trekhaak monteren brengt verantwoordelijkheden met zich mee, net als werken aan remmen en veel andere reparaties/verbeteringen/onderhoud.... heb je wel een moment sleutel gebruikt met het monteren van de trekhaak??Zeker, al doende leert men. Alleen hadden ze het van mij wel duidelijk in de handleiding mogen zetten dat je de gaten weer moet afdichten, op wat voor een manier dan ook.