lekkage superb 2 panorama dak. vervolg reactie Rijnwoud
Vanmorgen de auto afgeleverd bij de dealer Rijnwoud. Tja dat de medewerkers van after sales cursus krijgen hoe om te gaan met dit soort situaties, weet ik van een collega garage houder. Leren denken in oplossingen is daarin belangrijk. Maar als klant verwacht je ook een beetje erkenning, meevoelen in je frustratie.
En dat lukte vanmorgen heel slecht.
Je probeert gepast je frustratie over te brengen, en als een medewerker dan alleen maar instaat is aan te geven dat ze het gaan op lossen heb je niet het idee dat het overkomt. En loopt de frustratie alleen maar op. Want ja meneer, dat heb ik al vaker gehoord. Ik heb nu de laatste 4 weken rond gereden in een hele dure lekkende asbak van 40.000 euro. Werkelijk wat een lucht, van oude sigaren in die auto ! Heb zelf ook een vochtmeter aangeschaft, om te zien hoe de binnenbekleding is aangetast. 38 % waar het water binnenkomt 21 procent achterin. Daarna even in de toyota van mijn vrouw gekeken. 0.1 % Shit
.
Mensen uit de auto wereld zeggen mij dat die lucht nooit meer uit de auto gaat, wat voor osmose behandeling je er tegen aan zet. Hij komt altijd weer terug ?
Heeft iemand hier ervaring mee. Ik eis nu nieuwe binnenbekleding (beige slaat op plekken grijs uit) Dealer gaat het oplossen ?? Maar zegt mij niet toe de bekleding te willen vervangen. Moet ik daarmee akkoord gaan, of toch maar weer rechtsbijstand bellen ?:623: