Ben zelf ook wel benieuwd … uit de testrit kon ik wel enorm de precisie van het sturen enorm appreciëren. Hoe de wagen perfect reageert op de bewegingen van het stuur … is wat anders dan in de Tesla.
De enorm grip door de xdrive is ook wel iets wat een enorme troef is bij de M3. Wil je het speels, zet je hem gewoon in RWD.
En de sfeer en zithouding in de M, dat is toch ook wel enorm fijn. Vind je in weinig merken terug.
Enigste wat ik enorm vrees is dat ik gefrustreerd ga zijn na een jaar dat je quasi niet het potentieel kan benutten van zo een M (net zoals bij een M2). Dat je het volle potentieel niet kan benutten is logisch want mijn kunnen rijkt ook niet zo ver maar (ook tijdens de testrit gemerkt) , met 530pk en de minste duw op het pedaal zit je op “rijbewijs”-kwijt snelheid.
Maar we zullen zien de komende weken. Gaat toch eerst een inrijperiode worden vooraleer je echt tot de limiter mag gaan.
Ook wel eens benieuwd naar de reacties van de “omgeving”. Met de M2 was dat niet echt positief. Hoop op wat meer duimpjes omhoog dan “dwaze gek” gebaren.