Levertijd Fabia II

rick010

Nieuw lid
dat is nog al een verscheel maar volgens mij folde rvan de greenline heb ik wel 8 boxen.

maar zou leuk zijn als ik de nieuwe krijg ..

krijg wel beetje de kriebels als ik lees om me heen wind ruis . en de andere klachten volgens mij berekening wordt het week 24 maar hoop eerder. kan ik heerlijk touren

rick010

Nieuw lid
spannnend

het is eindelijk zo ver week24 .8weken geleden is de auto besteld . en week 24 zou die geleverd worden me SKODA FABIA COMBI GREENLINE BUSINESSLINE

kan niet wachten wist dat wachten lang kan duren maar dit pfff nu wachten op het moment dat ze bellen .

iemand al ervaring met de greenline busineslines?

VRIENDELIJKE GROETEN RICK ps erg leuke forum hier

Fabia

† In Memoriam
Zeker spannend, ben benieuwd naar de foto's. Bij mij in de buurt rijdt een hatchback greenline rond.

he super man..
maar je hebt nog niks gehoord? Das raar toch? Of word tie rechtstreeks bij de company afgeleverd.

De mijne word als het goed is volgende week gemaakt produktieweek 25 dus zal ook wel opschieten. Mijn levertijd was 3 weken vertraagd ivm duitse slooppremie en vraag naar de fabia...

Maareh bel anders eens even naar de dealer. ben wel erg benieuwd

rick010

Nieuw lid
hoi

ik krijg de auto van de zaak dus ze zullen contact op nemen met me werkgever en dan zal die me wel mededelen dat me fabje klaar staat te wachten op zijn nieuwe baasje whahah .

maar als ik hem zie zal ik wel ff een balletje op gooien mijn auto hij betaald :) heb hem wel zelf uit gezocht wordt wel een dynamic bleu dat is onze juis kleur ook maar opzicht wel een heerlijke kleur blauw :)

rick010

Nieuw lid
Hoi ik heb me werkgever geraadpleegt maar hij zelf had nog niets gehoord maar de boekhouder heeft hun pas aan de telefoon gehad . miss dat hij wat later kom en de nieuwe model is met parking control enz. hoop deze week 25 nu wachten duurt zo lang wachten op de auto . week 34 nieuwe keuken en houten vloer dus wachten wordt me te veel whaha. maar u bent tevreden met u fabia?

vg ricardo

He,

zou iets meer punten kunnen gebruiken tussen je regels. Dat leest iets makkelijker!

Mijn fabia.. nee heb hem nog niet. Produktie week 25 dus nog 2 weekjes en dan moet deze in NL zijn :rockon:

we wachten met spanning af.

rick010

Nieuw lid
Voor jou ook spannend. We hebben wel een leuke voor uit zicht. Ik krijg wel zo me kriebels als je de forum lees. Al die gebreken hoop dat het bij ons minder is ..

rick010

Nieuw lid
Hoi Soetie

kreeg vandaag te horen van me werkgever. dat de auto nog in Tsjechië staat en over zo'n 2 weken hier is. mijn werkgever vondt het beetje lang duren vandaar hij gebelt heeft.

Nu vroeg ik me af . zou het nu wel de nieuwe versie van de combi zijn met parking hulp enz?

pfff nog 2 weken wachten :eek:

groeten rick

Hoi,

toch ook iets vertraging.

ik weet ook niet welke versie ik krijg. de oude zonder pdc of de nieuwe met pdc../ afwachten... ik weet het niet en de dealer kon het mij ook niet met zekerheid zeggen.

Als ik wat weet zet ik het hier nee

rick010

Nieuw lid
Hoi

ben benieuwd viel wel ff tegen als je al 9weken wacht maarja kom wle goed. zet jij ook fotos op de forum als je fabje binnen is.

ik ben ook benieuwd welke type we krijgen

groetjessss:winkie:

rick010

Nieuw lid
Hoi Soetie

:) ik ging vandaag me vriendin van dr werk ophalen en daar vlakbij zit de Skoda dealer . Dus ik dacht rij ff langs even kijken . En wat denk je mijn fabje stond er :) op de binnen plaats de dynamic bleu fabia combi greenline bussline

alleen nog de kenteken dus neem aan dat ik deze week me fab kan halen hoop ik

je hoor gauw van me groetjes rick :489:

Kijk dat zijn goede berichten...
anders even wat foto;'s schieten zij n wel benieuwd uiteraard. Heb voor de mijne nog niks gehoord dus wcht het nog even af.
Zal ook deze week of volgende week wel binnenkomen.

gr

levertijd fabia II combi

Hallo allemaal:winkie:

Ik heb op 16 mei mijn fabia combi tour besteld. Ik zag hem nu op het terrein staan bij de dealer. Verwachte aflevering week 27.
Ben benieuwd.

grtjs

Bovenaan Onderaan