Ziet er goed uit.. hier 2 foto's van mijn wagen in het zwart! foto;s van net voor de aflevering
hier zijn de beloofde foto's van mijn fabia combi tour.
Hij rijdt als een zonnetje:baby012::baby012::baby012::baby012:
Gefeliciteerd met je aankoop, Bluskabouter!
Ben wel benieuwd naar de verdere uitvoering. Welke motor? 1.4?
Wij hebben er kortgeleden ook een gekocht, 86 pk is voldoende vinden wij. We hebben nu nog 75 pk en dat gaat ook al als de brandweer! :winkie:
Wij konden echter de V&D Circusaktie niet laten liggen en krijgen dus ook een wit dak met lichtmetalen velgen erbij. En witte spiegels! (want eigenlijk vinden we de Mini Cooper S ook wel errug mooi :blush: )
De onze heeft productieweek 43 en wordt in week 45 geleverd, denkt onze dealer. Ik kan niet wachten tot het zover is!
Ik ben benieuwd naar de toekomstige foto's.
de uitvoering is 1.4 16v.de tourversie.
we hebben als optie de pdc erbij genomen anders zouden we een auto krijgen die reeds bij een dealer op voorraad stond.{is door de dealer bijna "gratis"erbij gedaan.}
zoals gezegd "geboorteweek 48, bij de dealer week 50 en levering week 1 2010.
wilde in eerste instantie de rosso brunello kleur en de vrouw artic green, dus na lang discusseren is het toch artic green geworden.
denk dat het een mooie combinatie is met de sunset-ramen.
nu is het aftellen begonnen.......
p.s. voor de liefhebber staat mijn rode fabia II combi van 04-2008 te koop bij goritzlehner in hengelo{o}.
de uitvoering is 1.4 16v.de tourversie.
we hebben als optie de pdc erbij genomen anders zouden we een auto krijgen die reeds bij een dealer op voorraad stond.{is door de dealer bijna "gratis"erbij gedaan.}
zoals gezegd "geboorteweek 48, bij de dealer week 50 en levering week 1 2010.
wilde in eerste instantie de rosso brunello kleur en de vrouw artic green, dus na lang discusseren is het toch artic green geworden.
denk dat het een mooie combinatie is met de sunset-ramen.
nu is het aftellen begonnen.......
p.s. voor de liefhebber staat mijn rode fabia II combi van 04-2008 te koop bij goritzlehner in hengelo{o}.
up-date: de rode fabia combi is verkocht!!
als bijlage enkele foto`s van de öude"en de nieuwe.