Levertijd Fabia II

Abo

Lid
Jeroen,

Je had me aangestoken met die Fabia Combi Tour in de kleur Anthracite Grey Metallic. Ik zou vandaag even bij de dealer langs gaan, en ja hoor, ik heb hem besteld !! :yeah:
In de rubriek “Mijn auto” heb ik een verslag geplaatst.

Berry

Senior Member
Maandag (week 36) mijn F II besteld gisteren orderbevestiging gekregen productie week 42
levering waarschijnlijk week 44 onder voorbehoud want ook mijn velgen moeten gespoten worden

Ah, sorry je vroeg om foto's hierbij:

van de parrot

Bijlagen

• DSC01129.jpg
    DSC01129.jpg
    90 KB · Weergaven: 55
  • DSC01130.jpg
    DSC01130.jpg
    91 KB · Weergaven: 46
Week 33 besteld, week 41 geleverd

Door mijn 'oude heer' besteld een fabia 1.2 HTP tour
in artic green metallic. Op de kop af 8 weken levertijd.

bluskabouter

Forumguru
vandaag bij de dealer op bezoek geweest.
eigenlijk om de yeti te bekijken, maar we kwamen er weg met een offerte voor een fabia II tour in de kleur artic green.extra optie pdc.
na overleg en een mooie inruil prijs de auto besteld!!
deze wordt geleverd jan 2010.
productiedatum week 48.
nu maar wachten.

Gefeliciteerd met je aankoop, Bluskabouter!

Ben wel benieuwd naar de verdere uitvoering. Welke motor? 1.4?

Wij hebben er kortgeleden ook een gekocht, 86 pk is voldoende vinden wij. We hebben nu nog 75 pk en dat gaat ook al als de brandweer! :winkie:

Wij konden echter de V&D Circusaktie niet laten liggen en krijgen dus ook een wit dak met lichtmetalen velgen erbij. En witte spiegels! (want eigenlijk vinden we de Mini Cooper S ook wel errug mooi :blush: )

De onze heeft productieweek 43 en wordt in week 45 geleverd, denkt onze dealer. Ik kan niet wachten tot het zover is!

Abo

Lid
Gefeliciteerd met je aankoop, Bluskabouter!

Ben wel benieuwd naar de verdere uitvoering. Welke motor? 1.4?

Wij hebben er kortgeleden ook een gekocht, 86 pk is voldoende vinden wij. We hebben nu nog 75 pk en dat gaat ook al als de brandweer! :winkie:

Wij konden echter de V&D Circusaktie niet laten liggen en krijgen dus ook een wit dak met lichtmetalen velgen erbij. En witte spiegels! (want eigenlijk vinden we de Mini Cooper S ook wel errug mooi :blush: )

De onze heeft productieweek 43 en wordt in week 45 geleverd, denkt onze dealer. Ik kan niet wachten tot het zover is!

Ik ben benieuwd naar de toekomstige foto's.:)

bluskabouter

Forumguru
de uitvoering is 1.4 16v.de tourversie.
we hebben als optie de pdc erbij genomen anders zouden we een auto krijgen die reeds bij een dealer op voorraad stond.{is door de dealer bijna "gratis"erbij gedaan.}
zoals gezegd "geboorteweek 48, bij de dealer week 50 en levering week 1 2010.
wilde in eerste instantie de rosso brunello kleur en de vrouw artic green, dus na lang discusseren is het toch artic green geworden.
denk dat het een mooie combinatie is met de sunset-ramen.
nu is het aftellen begonnen.......

p.s. voor de liefhebber staat mijn rode fabia II combi van 04-2008 te koop bij goritzlehner in hengelo{o}.

Ik ben benieuwd naar de toekomstige foto's.:)

Ik zal een paar fotootjes plaatsen begin november!:489:
Ben erg benieuwd, het is onze eerste spiksplinternieuwe auto. We hebben nu een Skoda Fabia Combi I en daarvoor een Seat Ibiza 1.6i S, beide aangeschaft toen ze ongeveer 2 jaar oud waren.

we hebben als optie de pdc erbij genomen anders zouden we een auto krijgen die reeds bij een dealer op voorraad stond.{is door de dealer bijna "gratis"erbij gedaan.}
wilde in eerste instantie de rosso brunello kleur en de vrouw artic green, dus na lang discusseren is het toch artic green geworden.

p.s. voor de liefhebber staat mijn rode fabia II combi van 04-2008 te koop bij goritzlehner in hengelo{o}.

Wordt vast een hele mooie auto. Artic Green heb ik nog niet in het echt gezien tot nu toe. Wat de tourversie betreft: die is eigenlijk best compleet. Heeft alles wat wij erop wilden hebben, met name de climatronic ziet er een stuk beter uit dan die 3 lelijke knoppen van de halfautomatische airco! Ook de sunset-ramen vind ik erg mooi! PDC hebben wij ook maar genomen aangezien de enige kleine schade die wij ooit zelf veroorzaakt hebben, is gebeurd tijdens het achteruit parkeren. :smirk:

L

lambert

Hoi Allemaal
Ook ik heb mijn 5 de skoda fabia gekocht 1400 tour 5 deurs geen combi.
Waar ik nog wat moeite mee had was dat de 5 deurs nog een D label had terwijl de combi volgens mij C label heeft net als de 1200.
Verkoper heeft toch de voorkeur gegeven een 1400 te kopen dan een 1200.
De Combi vinden wij te groot mede ons gezin uit 2 personen bestaat.
Of had ik toch beter de 1200 kunnen kopen dan de 1400 omdat het energie label misschien in de toekomst wel van belang kan zijn.
Heb altijd een 1400 gehad ,is het een grote overgang naar 1200
De tour word in januari geleverd en de is grijs.

Gr Lambert

Wallie

Lid
Nou ja, ik zou zeggen, een proefrit in de 1.2 maakt het je duidelijk ;). 't Is maar wat je wilt, en je leest een hoop goeds over de 1.2, met name omdat hij bij z'n koppel bij relatief weinig toeren al heeft.
Of dat energielabel voor de toekomst belangrijk is zal moeten blijken, kan me voorstellen dat het bijv met de kilometerheffing, voor de prijs per km gaat uitmaken.

bluskabouter

Forumguru

up-date: de rode fabia combi is verkocht!!

als bijlage enkele foto`s van de öude"en de nieuwe.

Bijlagen

• allerlei foto`s 25-11-2009 020.jpg
    allerlei foto`s 25-11-2009 020.jpg
    97,7 KB · Weergaven: 44
  • allerlei foto`s 25-11-2009 019.jpg
    allerlei foto`s 25-11-2009 019.jpg
    97,4 KB · Weergaven: 46
  • allerlei foto`s 25-11-2009 018.jpg
    allerlei foto`s 25-11-2009 018.jpg
    98,1 KB · Weergaven: 31
L

lambert

Gefeliciteerd met je aankoop Bluskabouter.
De kleur Artic green is een goede keus.
Mijn Vrouw vond de brilliant silver mooi ook daar komen de sunset ramen goed over een.
Vond zelf de rosso brunello een mooie kleur maar samen waren we het over eens dat deze kleur prima kon op de combi maar op de hatchback vonden wij dat die kleur de auto kleiner maakte,hoe lichter de kleur hoe groter de auto leek en toen zijn we toch gegaan voor de brilliant silver met ook pdc enz.
Vond alleen jammer dat ik niet de meedraaiende koplampen kon bestellen met corner function dat geeft met het nemen van bochten en rotondes toch wel heel veel zicht,maar goed je kunt niet alles hebben.

Gr Lambert

nemo

Senior Member
up-date: de rode fabia combi is verkocht!!

als bijlage enkele foto`s van de öude"en de nieuwe.

Arctic green is mooi!! Heb deze kleur nog niet rijdend gezien maar zo op de foto ziet het er goed uit!

Mijne wordt in week 49 geboren, en pas in week 3 geleverd..

gefeliciteerd met je nieuwe fabia combi. De kleur artic green zou ook bij mij de voorkeur krijgen. Vooral in combinatie met de sunset ramen is het een zeer sjieke auto. En dan natuurlijk nog een mooi setje lichtmetaal om hem helemaal af te maken.

Bovenaan Onderaan