Levertijd Fabia II

rick010

Nieuw lid
Hoi Soetie

Ik heb nog niets gehoord elke keer voel ik me telefoon trillen en denk ik YESSS maar s het iemand anders whhaa.

ik weet niet hoelang het kenteken duurt .

en zag dat er op de velgen nog logo's moesten komen hoop dat ik morgen al bericht krijg.

jij al wat gehoord???

groetjesssssss

ha,,,

goed bericht hij is vandaag binnengerold bij skodacenter utrecht.
Volgende week (einde) kan ik rijden. :worshippy:

Nu maar met spanning afwachten.
:super:

rick010

Nieuw lid
Hoi dat is geweldig

ik hoop begin volgende week ook goed bericht te hebben want wachten duurt lang whaha.

ik zie graag de fotos tegemoet

ik wacht met je mee ;)

groetjes rck

Tis maar even de vraag of ik hem donderdag kan halen. Kenteken en papieren waren nog neit in orde. Balen want vrijdag en zaterdag kan ik zelf niet.

Nou ja afwachten en hopen dat het lukt en anders volgende week donderdag maar.

Ik mag hem zaterdagochtend om 11.00 uur ophalen:489::489::489:. kenteken was al rond, ze moesten alleen nog de standaard voor de mio navigatie inbouwen.

Kan niet wachten!!!

rick010

Nieuw lid
bijna 3 gelukkige mensen hoop dat ht wel lukt aanstaande donderdag soetie je heb nu langgenoeg gewacht. zie graag jullie fotos tegemoet tot gauw . groetjes rick

rick010

Nieuw lid
Spannnedddddd. ben echt benieuwd heel veel uhhh hoe kun je dat het beste zeggen .:crazy: heel plezier dan maar . je snap wel wat ik bedoel toch ;) VROEM VROEM

echt geweldig gewoon wat een auto.

zelfs de 1.2 motor echt super gewoon, de ruimte. parkeersensoren, interieur... echt top!

ook de inbouw van de carkit geweldige plek gewoon, heb verder nog geen foto;s misschien dat ik van het weekend even tijd heb!

rick010

Nieuw lid
Geweldige auto he

hij rijd echt super ik heb wel een tdi diesel maar rijd als een trein vandaag opgehaald. mooie intrieur klimaat beheersing enz die parkeer sensoren ook super . en wat een mooie neus met die grill en koplampen

ik zal binne kort foto s plaatsen ben er zo blij mee super de luxe auto de businessline uitvoeren

Ja hoor!!
vanmorgen om 11.00 uur mijn fabia combi tour opgehaald. Rijdt als een zonnetje. Van vervelende bijgeluiden heb ik niets gemerkt.
Foto's volgen.:24::24:

hier zijn de beloofde foto's van mijn fabia combi tour.
Hij rijdt als een zonnetje:baby012::baby012::baby012::baby012:

Bijlagen

• 286.jpg
    286.jpg
    45,4 KB · Weergaven: 54
  • 287.jpg
    287.jpg
    51,6 KB · Weergaven: 60
  • 288.jpg
    288.jpg
    51,6 KB · Weergaven: 56

Abo

Lid
In deze kleur vind ik hem erg mooi. Ik ben toch aan het nadenken om weer iets kleiner te gaan rijden. Mijn voorkeur gaat uit naar de 1.6 met tiptronic automaat. Ik ga morgen maar eens bij de dealer langs. De tour uitvoering is een mooie aanbieding.

Ziet er goed uit.. hier 2 foto's van mijn wagen in het zwart! foto;s van net voor de aflevering

Bijlagen

• Kopie van DSC01115.jpg
    Kopie van DSC01115.jpg
    91,9 KB · Weergaven: 34
  • Kopie van DSC011131.jpg
    Kopie van DSC011131.jpg
    96,5 KB · Weergaven: 61
Bovenaan Onderaan