Levertijd O2 1.2TSI Businessline Elegance

RTF

Lid
Hier ook een 1.2 TSI Combi bus. elegance met nog wat opties besteld in week 4 (of 5?). Verwachte levertijd: week 24.
Werkelijke levertijd: week 12!
Heb 'm pas vandaag (gisteren inmiddels) opgehaald ivm geplande winterbandenwissel oude leaseauto.

Zo heee dat is lekker snel zeg, niet iedereen heeft zoveel geluk helaas, maar geniet ervan!! Hebbie foto's?

RTF

Lid
Ja, snap er ook nog niet veel van. Dealer dacht dat het om een afbestelling van precies dezelfde auto zou kunnen gaan...
Ik heb een gsm fotootje geplaatst in het fotoalbum.

HvdD

Nieuw lid
Op 8 maart besteld 1.2TSI Elegance BS Productie week 19 verwachte levering week 22

Harry

maartenv84

Senior Member
Ik heb me hier dan ook maar aangemeld. Ik had tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe auto dit forum al regelmatig bezocht om info te verkrijgen :)

Afgelopen week is de formele bestelling geplaatst voor mijn 1.2TSI Octavia Combi Ambition Businessline. Gisteren zag ik de verwachte leverdatum: 15 september 2011. Dit is wat ik van de lease maatschappij heb gehoord. Ik heb hierop maar DE vraag gesteld aan de dealer. Ik ben benieuwd of zij met een andere levertijd komen.

Om dus te reageren op Guytje: Het schijnt niet echt flotter te lopen...

Het is zover... vorige week is de O2 EBL besteld. Indictatie leverweek: 30

Maar, hij is besteld en ik heb me ineens bedacht dat ik er sunset ramen in wil. Ik was eerst van plan om dat zelf ff te plakken.
Weet iemand of ik dit alsnog erbij kan bestellen?
En wanneer dat nog mogelijk is met wie ik dan contact moet opnemen. De dealer, Leaseplan of de importeur Pon?

TL@

Forumguru
Sunset moet in de fabriek, maar gewoon 95% verduistering (veel donkerder dan sunset) moet je bij de dealer achteraf laten doen. Dus moet je eerst de dealer en dan de leasemaatschappij contacteren.

Ik kan het ten zeerste aanbevelen, kijk voor foto's maar in mijn album.

rikjan

Lid
Mijn O2 Combi 1.2TSI DSG Elegance BL is besteld mid maart, net de verwachte leverweek gehoord: week 28 (mid juli).

maartenv84

Senior Member
De dealer zegt dat als je nu besteld dat de verwachte productie datum rond week 34 ligt. Dus kennelijk hebben ze het erg druk op het moment. Levering dan ook pas in september...

bert2

Lid
Ik hoor en lees over gebrek aan DSG bakken met als gevolg langere levertijden maar ook over Japan waar als gevolg van de problemen toeleveringen vertraging oplopen. Voor mijn auto is in ieder geval nog geen productieweek bekend.

Klaasje

Forumguru
besteld week5 en kreeg net bericht van dealer dat hij op transport is, dus volgende week wordt ie verwacht dus 13 weken ongeveer

MichielOctavia

Actief lid
Ik heb vrijdag een O2 Combi besteld en de verwachtte levertijd is 12 weken. Dat zal te maken hebben met het feit dat ik een 1.8 TSI besteld heb, en geen 1.2 of 1.4 TSI. Die schijnen een langere wachttijd te hebben.
Ik lees hier dat sommige rijders een berichtje krijgen dat hun auto op de productielijn staat of dat hij op transport is. Krijg je daar standaard een bericht over van de dealer? Of moet je daar zelf naar informeren?

Klaasje

Forumguru
Je kunt het de dealer vragen. Ik had toevallig een lekke band en vroeg naar de status.
Je kunt ook met dealer afspreken dat ze je bellen

HvdD

Nieuw lid
Hij is binnen en wordt Donderdag 5 mei afgeleverd.
Ik had hem 8 maart besteld,dus toch nog tamelijk snel.

O2 1.2TSI Elegance BS HB Cappuccino Beige, 17"Pallas velgen, trekhaak

Harry

Bovenaan Onderaan