svdm
Senior Member
Dan heeft @Spiegeltje gewoon pech kennelijk?!Not true, ...ik krijg hem een dag na jou ..incl lederen bekleding.
Dan heeft @Spiegeltje gewoon pech kennelijk?!Not true, ...ik krijg hem een dag na jou ..incl lederen bekleding.
Hallo allemaal,Mijn O3 is ook in week 48 geproduceerd (althans dat wordt mij verteld).
Tegen de tijd dat ik hem krijg (30 december 10.00 uur) denk ik dat zo'n beetje iedereen hem al heeft en dat ik de hekkensluiter ben.....
In week 1 en toch 14 %?
De auto word nog wel voor 1-1 op kenteken gezet.In week 1 en toch 14 %?
Mooi man... Ik ben al 5 maanden aan het wachten, dus die 3 weken kunnen er ook nog wel bij.Voor 1-1-2014 op kenteken, daar gaat het bij de huidige GBL om; niet voor niets dat er zo vaak op dit topic is gereageerd! Het was spannend voor heel veel leden van dit forum! Week 1-2014 is niet zo erg, maar ben stiekum toch wel blij dat de mijne op 17 december (ofwel volgende week dinsdag) afgeleverd wordt.
Ik vind week 1 wel erg...Voor 1-1-2014 op kenteken, daar gaat het bij de huidige GBL om; niet voor niets dat er zo vaak op dit topic is gereageerd! Het was spannend voor heel veel leden van dit forum! Week 1-2014 is niet zo erg, maar ben stiekum toch wel blij dat de mijne op 17 december (ofwel volgende week dinsdag) afgeleverd wordt.
Ik vind week 1 wel erg...
Ik wil als ondernemer gebruik maken van de KIA en MIA... moet de auto wel fysiek geleverd zijn dit jaar, dan mag ik hem ook in 2 jaar afschrijven...
Tot nu toe zeggen ze steeds, hij is op tijd en de auto zou deze week geleverd worden. Maar ik hoor niets en afgelopen zondag was hij nog niet bij de dealer. Dus ze spreken verwachtingen uit, maar ze worden vooralsnog niet waargemaakt...
Ik heb de nota nodig en hij moet inderdaad op naam staan. Kenteken aanvragen alleen is niet genoeg. Maar als hij op naam staat, wil ik hem hebben ook! Bovendien wordt mijn huidige auto er op ingeruild, dus die kan op 31-12 niet op mijn naam staan...Als de auto op je naam is gezet in 2013, kun je toch gebruik maken van de KIA en MIA? Dan hoeft hij toch niet fysiek geleverd te zijn? Ik ken je zorgen daarover trouwens, ben zelf ook ondernemer.
Afgelopen vrijdag gebeld door de Dealer; Morgen mag ik 'm ophalen. JOEHOE!!!!besteld op 1 augustus door de LM. O3 GLBL Topaz Brown.
Juist remakil, dat worden dan de eerste foto's van de candy white GBL !
Kan niet wachten ....komop komop met die picca's