Levertijd Octavia 3

sluwesjors

Actief lid
Ik denk het.
De mijne werd in week 49 voorzien van de bekleding en ik krijg de auto dus halverwege week 51.
Niks apart snel heb ik het idee ...

Fiek

Lid
Mijn O3 is ook in week 48 geproduceerd (althans dat wordt mij verteld).

Tegen de tijd dat ik hem krijg (30 december 10.00 uur) denk ik dat zo'n beetje iedereen hem al heeft en dat ik de hekkensluiter ben..... :cry::cry:
Hallo allemaal,

Ik zal me ook maar mengen in dit draadje. Mijn auto is medio juli door de LM besteld. Deze word pas in week 51 geproduceerd en hoogstwaarschijnlijk in week 1 geleverd. Ik denk dat ik de laatste ben die 'm mag ophalen.......

E

Ex-lid 12606

Voor 1-1-2014 op kenteken, daar gaat het bij de huidige GBL om; niet voor niets dat er zo vaak op dit topic is gereageerd! Het was spannend voor heel veel leden van dit forum! Week 1-2014 is niet zo erg, maar ben stiekum toch wel blij dat de mijne op 17 december (ofwel volgende week dinsdag) afgeleverd wordt.:jaja:

Fiek

Lid
Voor 1-1-2014 op kenteken, daar gaat het bij de huidige GBL om; niet voor niets dat er zo vaak op dit topic is gereageerd! Het was spannend voor heel veel leden van dit forum! Week 1-2014 is niet zo erg, maar ben stiekum toch wel blij dat de mijne op 17 december (ofwel volgende week dinsdag) afgeleverd wordt.:jaja:
Mooi man... :jaja: Ik ben al 5 maanden aan het wachten, dus die 3 weken kunnen er ook nog wel bij.

E

Ex-lid 12606

@Fiek Yes, zie er zelf ook behoorlijk naar uit! Hoewel ik met pijn afscheid neem van mijn Ibiza ST Sport...:wavecry:

Maar heb niet voor niets de O3 GBL gekozen; behalve de financiële voordelen ook veel meer ruimte, betere uitrusting, je kent het wel...

Je moet iets langer wachten, maar je hebt wel een nog luxere uitvoering van de GBL! Na die 2 weekjes extra kun je je auto ophalen, en ik weet zeker dat dat een mooi moment gaat zijn! Dus geniet nog maar iets langer van die voorpret :thumbsup:

Remakil

Forumguru
Ik vind week 1 wel erg...
Ik wil als ondernemer gebruik maken van de KIA en MIA... moet de auto wel fysiek geleverd zijn dit jaar, dan mag ik hem ook in 2 jaar afschrijven...

Tot nu toe zeggen ze steeds, hij is op tijd en de auto zou deze week geleverd worden. Maar ik hoor niets en afgelopen zondag was hij nog niet bij de dealer. Dus ze spreken verwachtingen uit, maar ze worden vooralsnog niet waargemaakt...

E

Ex-lid 12606

Ik vind week 1 wel erg...
Ik wil als ondernemer gebruik maken van de KIA en MIA... moet de auto wel fysiek geleverd zijn dit jaar, dan mag ik hem ook in 2 jaar afschrijven...

Tot nu toe zeggen ze steeds, hij is op tijd en de auto zou deze week geleverd worden. Maar ik hoor niets en afgelopen zondag was hij nog niet bij de dealer. Dus ze spreken verwachtingen uit, maar ze worden vooralsnog niet waargemaakt...

Als de auto op je naam is gezet in 2013, kun je toch gebruik maken van de KIA en MIA? Dan hoeft hij toch niet fysiek geleverd te zijn? Ik ken je zorgen daarover trouwens, ben zelf ook ondernemer.

Remakil

Forumguru
Als de auto op je naam is gezet in 2013, kun je toch gebruik maken van de KIA en MIA? Dan hoeft hij toch niet fysiek geleverd te zijn? Ik ken je zorgen daarover trouwens, ben zelf ook ondernemer.
Ik heb de nota nodig en hij moet inderdaad op naam staan. Kenteken aanvragen alleen is niet genoeg. Maar als hij op naam staat, wil ik hem hebben ook! Bovendien wordt mijn huidige auto er op ingeruild, dus die kan op 31-12 niet op mijn naam staan...

De verzekering moet overgeschreven zijn, dus dan kan ik sowieso niet in de huidige auto rijden. Zitten een hoop haken en ogen aan dit verhaal... ;)

sluwesjors

Actief lid
Het valt me sowieso flink tegen met de foto's van de greenline alhier.
Ik denk dat vele forumleden geen tijd/zin meer hebben om te posten wanneer die octavia op de oprit staat.

sluwesjors

Actief lid
Juist remakil, dat worden dan de eerste foto's van de candy white GBL !
Kan niet wachten ....komop komop met die picca's :dankje:

Gefeliciteerd! En inderdaag Greenliners, waar blijven die foto's? Eerst en forum vervuilen met gezeur over levertijden en bijtelling en vervolgens de blijdschap niet met ons delen... :(

• Leuk
Waarderingen: svdm

Remakil

Forumguru
Juist remakil, dat worden dan de eerste foto's van de candy white GBL !
Kan niet wachten ....komop komop met die picca's :dankje:

Your wish is my command...

image_zpsbfb2dcf6.jpg

image_zps37fc30a7.jpg

image_zps78292bbd.jpg

image_zpscb94434c.jpg

image_zpsf2df6d00.jpg

image_zps6ecdb75d.jpg

image_zps131fe738.jpg

image_zpsfa018022.jpg

image_zpsed099646.jpg

image_zps56ac0f17.jpg

That's it for now...
Even een setje gemaakt met de phone...

Vrijdag staat ie in de werkplaats, dinsdag wordt hij gepoetst. Emblemen achter er nog allemaal af en
bedenk dan de 18" mat zwarte velgen er bij die er komend voorjaar onder komen, dan is ie helemaal compleet... ;)

Bovenaan Onderaan