Skoda liefhebber 1
Forumguru
Gefeliciteerd!
Jajajajajaaaa! Eindelijk duidelijkheid! Wo. 18 december, 11:00 uur.., de grote dag! :-)
Trouwdag. Phfff.Gefeliciteerd svdm. Voor mij ook grote dag: trouwdag
En da's per saldo nog een flink stuk duurder...Gefeliciteerd svdm. Voor mij ook grote dag: trouwdag
Voor mijn ouders ook die dag, 45 jaar getrouwd.Gefeliciteerd svdm. Voor mij ook grote dag: trouwdag
Ik ga niet wachten tot 30-12 Spiegeltje.., dat trek ik niet!
Yep, zelfde voor mij. zit met de hand bij de telefoon......Pfff ik krijg hier wel jeuk van zeg. Mijn O3 is ook in 48 geproduceerd en was vorige week onderweg naar NL, maar tot nu toe nog geen belletje van de dealer
Zijn er nog meer O3's die in w48 zijn gemaakt maar nog geen ophaaldatum hebben?
O, en iedereen die hem wel al heeft of het snel op mag halen: Gefeliciteerd!
Spannend man! Over 2 weken trap ik de Polo slowmotion ook voorgoed de deur uit!Nog 4 uurtjes en dan heb ik mijn O3 in bezit
Kijk er echt naar uit.... Goodbye POLO Slowmotion
Week 41 besteld, 9 weken later geleverd.
Pfff ik krijg hier wel jeuk van zeg. Mijn O3 is ook in 48 geproduceerd en was vorige week onderweg naar NL, maar tot nu toe nog geen belletje van de dealer
Wat denk je zelf Reinier?!Joh @svdm jij heb nu toch wel wat anders aan je hoofd
Omdat je het momenteel zo druk hebt en wellicht kampt met wat slaaptekort haal ik je O3 wel even op en test ik hem even uit (zo tot 30 december schat ik ongeveer) en dan breng ik hem getest en wel even bij je langs. Goed idee?
Je kan ook gewoon zelf de dealer bellen (heb ik ook gedaan)! Vinden ze misschien niet altijd even leuk (dat gezeur), maar hallo.., je koopt geen zak aardappelen bij/van ze!Yep, zelfde voor mij. zit met de hand bij de telefoon......
Ja, bestel dan ook geen leer joh! #hadikookwelgewildmaardanzouiktotdertigdecembermoetenwachtenMijn O3 is ook in week 48 geproduceerd (althans dat wordt mij verteld).
Tegen de tijd dat ik hem krijg (30 december 10.00 uur) denk ik dat zo'n beetje iedereen hem al heeft en dat ik de hekkensluiter ben.....
Ja, bestel dan ook geen leer joh! #hadikookwelgewildmaardanzouiktotdertigdecembermoetenwachten
Pfff ik krijg hier wel jeuk van zeg. Mijn O3 is ook in 48 geproduceerd en was vorige week onderweg naar NL, maar tot nu toe nog geen belletje van de dealer