Levertijd Octavia 3

Spiegeltje

Senior Member
Ik ga niet wachten tot 30-12 Spiegeltje.., dat trek ik niet! ;)

Joh @svdm jij heb nu toch wel wat anders aan je hoofd ;)

Omdat je het momenteel zo druk hebt en wellicht kampt met wat slaaptekort haal ik je O3 wel even op en test ik hem even uit (zo tot 30 december schat ik ongeveer) en dan breng ik hem getest en wel even bij je langs. Goed idee? :D

Eekhoofd

Nieuw lid
Pfff ik krijg hier wel jeuk van zeg. Mijn O3 is ook in 48 geproduceerd en was vorige week onderweg naar NL, maar tot nu toe nog geen belletje van de dealer :arghh:

Zijn er nog meer O3's die in w48 zijn gemaakt maar nog geen ophaaldatum hebben?

O, en iedereen die hem wel al heeft of het snel op mag halen: Gefeliciteerd!

Rodo

Lid
Pfff ik krijg hier wel jeuk van zeg. Mijn O3 is ook in 48 geproduceerd en was vorige week onderweg naar NL, maar tot nu toe nog geen belletje van de dealer :arghh:

Yep, zelfde voor mij. zit met de hand bij de telefoon......

Spiegeltje

Senior Member
Mijn O3 is ook in week 48 geproduceerd (althans dat wordt mij verteld).

Tegen de tijd dat ik hem krijg (30 december 10.00 uur) denk ik dat zo'n beetje iedereen hem al heeft en dat ik de hekkensluiter ben..... :cry::cry:

Nexus_2135

Nieuw lid

Mijne is ook in week 48 geproduceerd, wacht deze week op een telefoontje van de dealer. Iemand ervaring bij S-point Amsterdam?

Eekhoofd

Nieuw lid
Ok, overduidelijk niet de enige die z'n telefoon niet meer dan 3 min uit het zicht heeft.

Ik zit trouwens bij Skoda Centrum Utrecht die mij tot nu toe prima op de hoogte hebben gehouden.

svdm

Senior Member
Joh @svdm jij heb nu toch wel wat anders aan je hoofd ;)

Omdat je het momenteel zo druk hebt en wellicht kampt met wat slaaptekort haal ik je O3 wel even op en test ik hem even uit (zo tot 30 december schat ik ongeveer) en dan breng ik hem getest en wel even bij je langs. Goed idee? :D
Wat denk je zelf Reinier?! ;)

svdm

Senior Member
Yep, zelfde voor mij. zit met de hand bij de telefoon......
Je kan ook gewoon zelf de dealer bellen (heb ik ook gedaan)! Vinden ze misschien niet altijd even leuk (dat gezeur), maar hallo.., je koopt geen zak aardappelen bij/van ze!

svdm

Senior Member
Mijn O3 is ook in week 48 geproduceerd (althans dat wordt mij verteld).

Tegen de tijd dat ik hem krijg (30 december 10.00 uur) denk ik dat zo'n beetje iedereen hem al heeft en dat ik de hekkensluiter ben..... :cry::cry:
Ja, bestel dan ook geen leer joh! #hadikookwelgewildmaardanzouiktotdertigdecembermoetenwachten

riskitalltowin

Actief lid

Mijne is ook van week 48, 49 bij dealer en mag pas opgehaald worden op 5 februari... Wachten tot einde contract huidige Passat. Tijdig besteld en dan staat die pakke te vroeg bij de dealer.

De LM heeft mijn Octavia HB ELB met sunset, dynamic pakket, trekhaak en volwaardig reservewiel besteld in week 36. Al vlot de mededeling gekregen dat de auto eind oktober geleverd zou worden. Uiteindelijk bericht gekregen dat de auto 15 november geleverd zou worden, maar dat werd een week later. De LM leverde echter geen auto's meer af na 15 november (m.u.v. de 14% versies), dus moet ik helaas wachten tot 3 januari. Kan de dagen wel wegkijken! ;)

Bovenaan Onderaan