Levertijd Octavia 3

E

Ex-lid 12606

uiteindelijk is de mijne in week 47 geproduceerd. week 48 bij pon, maar nog steeds niet bij de dealer. Zeer waarschijnlijk vanwege die vele groene hokke die voorrang krijgen... Ook hebben ze voorlopig geen tijd om de auto te verbouwen gezien de drukte, dus ik richt me maar op medio januari.... We wachten gewoon nog wat langer af.

Die groene hokken: kan niet missen. Die moeten voor een flink gedeelte dit jaar afgeleverd worden, dus krijgen inderdaad voorrang op jouw blauwe hok. Troost je maar met de gedachte dat -ie toch echt een keer afgeleverd zal gaan worden...

E

Ex-lid 12606

@JJ1982, in je handtekening staat nog 2 januari 2014? OT: Misschien is de ene dealer ook drukker dan de andere. Kan trouwens ook niet goed inschatten wat dat rijklaar maken nu helemaal inhoudt qua arbeid.

sluwesjors

Actief lid
Een maar van mij is monteur bij Renault geweest.
Hij zegt dat ze niet veel meer doen dan ruitenvloeistof bijvullen en poetsen.
....dat duurt blijkbaar 2 weken.

Remakil

Forumguru
Beetje de belangrijkste bevestigingpunten natrekken, vloeistoffen checken/afvullen. Poetsen, binnen en buiten, lifehammers er in monteren, mattensetje er in, verbanddoosje, hesje, reservelampjes en een driehoek. Bosje bloemen of een fles wijn kopen, kenteken aanvragen en dat was het wel...

Paul1975

Nieuw lid
Eergisteren het verlossende telefoontje gehad van de dealer! Mn O3C was afgeleverd en stond in de werkplaats om klaar temaken!! Maar helaas ze hadden een uitleververbod gekregen van de LM....... Ze mochten hem niet uitleveren voor het nieuwe jaar... Was een afspraak tussen alle LM in Nederland...... Moet na 2 maanden extra wachten tot 2 Januari van het nieuwe jaar......f**** grrrrr dus weer 3 weken wachten.....

Spiegeltje

Senior Member
Zo de afspraak is gemaakt. Maandag 30 december om 10.00 mag ik mijn Skoda gaan ophalen.:yeehaa:

Iemand nog wat geduld in de aanbieding?

• Leuk
Waarderingen: svdm

LdN

Forumguru
Gisteren telefoontje van de dealer gekregen, het aftellen is begonnen.
Maandag 23 december om 10 uur mag ik de O3 1.4 TSI HB EBL gaan afhalen.

Remakil

Forumguru
Ach 3 weken langer wachten, joh dat je er kwaad om word ?
Als je schoonmoeder 3 weken later komt dan sta je feest te vieren.....
Valt mee... ik heb bijvoorbeeld een prima schoonmoeder, ze is ook slechts 2 jaar ouder, dus er is ook geen generatiekloof... bovendien is ze heel blij met me en ik heb haar nog nooit iets negatiefs horen zeggen...

EdK

Forumguru
Tsja je kunt niet meer stuk, en helemaal dat ze der mond houd omdat je was flauwgevallen....:D:bloemen:

Desperado

Forumguru
Met mijn schoonmoeder ook geen problemen gelukkig, over mijn ex schoonmoeder echter kan ik wel een boek schrijven ;)
Ontopic: wat zijn dat nou weer voor rare afspraken tussen LM om pas in 2014 te gaan afleveren??

henriz

Forumguru
Dat doen de leasemaatschappijen elk jaar. Over een jaar of 4 komt je auto op de tweedehands markt. "Deze auto komt uit 2014" klinkt dan een stuk beter dan "Deze auto komt uit 2013". De meeste mensen kijken toch niet naar de maand. En daarom leveren LMs geen auto's uit in december. Uitzondering zijn auto's waarvan het bijtellingspercentage omhoog gaat in 2014. Ik weet niet hoe het zit, maar ik denk dat de LM er ook profijt van heeft wanneer een berijder een zuinige auto kiest.

Bovenaan Onderaan