Levertijd Octavia 3

Bakkertje

Forumguru
Mooie Octavia! Veel plezier en veilige km-ers gewenst!

Bytheway. hoe meer foto's ik van O3's zie des te hoger komen de Eibach veren op de wensenlijst. Persoonlijk vind ik hem (te) hoog op de poten staan..

Mooie Octavia! Veel plezier en veilige km-ers gewenst!

Bytheway. hoe meer foto's ik van O3's zie des te hoger komen de Eibach veren op de wensenlijst. Persoonlijk vind ik hem (te) hoog op de poten staan..
Iets lager zou misschien wel mooier zijn, maar stoor me er niet echt aan..

Misschien komt dat nog. Maar voor nu ben ik er vooral erg blij mee :)

• Leuk
Waarderingen: svdm
tunyzuvu.jpg

Net even vlug een fotootje gemaakt :)
Kom je vanavond ook, zetten we ze naast elkaar??

Spiegeltje

Senior Member
Zojuist een brief van de LM dat er vertraging is in de aflevering en dat het nu vermoedelijk week 52 wordt maar dat hier mogelijk nog verandering in optreedt.... :banghead:

sluwesjors

Actief lid
haha die spiegeltje. ..pas je statusupdate maar weer aan : K..! K..! K..!

En die week kan lang duren spreek ik uit eigen ervaring :pardon:

Remakil

Forumguru
Zo... heb maar even mail gestuurd, met wat "dreigende" taal er in...
Reden? Kreeg ineens geen antwoord op mijn vragen en ook het beloofde terugbelletje kwam niet. Dus na 48 uur geduld maar in de pen geklommen en zo waar, de reactie was uiterst snel... :jaja:

Ze verwachten de auto deze week nog en gaan uit van aflevering volgende week. De afspraak wordt gemaakt, de nota komt er aan, de milieupremie kan nog snel opgestreken worden en over een week (plus 1 dag?) zit ik niet meer in die Seat, maar in de Octavia... :yeehaa:

• Leuk
Waarderingen: svdm

sluwesjors

Actief lid
Hmm ben dus niet te enige die te kampen heeft met een dealer die niet of nauwelijks reageert op m'n mail.
De auto is verkocht en ineens ben je een stuk minder interessant....waardeloos

Bovenaan Onderaan