mvneerbos
Senior Member
"Haar". Heeft ze ook al een naam?Volgens de dealer mag ik haar 30 december ophalen......
"Haar". Heeft ze ook al een naam?Volgens de dealer mag ik haar 30 december ophalen......
In den beginne werd er gewoon gereageerd, ook na de verkoop. Maar de laatste 2 mails bleven ineens onbeantwoord en toen ik maandag belde, was de verkoper net even weg. Zou terug bellen...Hmm ben dus niet te enige die te kampen heeft met een dealer die niet of nauwelijks reageert op m'n mail.
De auto is verkocht en ineens ben je een stuk minder interessant....waardeloos
Is het een greenline?? Dat is wel echt op het randje.
Haha, die van mij is net geproduceerd, dus nu nog even aflevering afwachten....Yep, een Greenline. Ach dat houdt de spanning erin. Nu alleen nog even op zoek naar een dosis (kuurtje van 3 weken ofzo) geduld.......
En nog iets gehoord?In den beginne werd er gewoon gereageerd, ook na de verkoop. Maar de laatste 2 mails bleven ineens onbeantwoord en toen ik maandag belde, was de verkoper net even weg. Zou terug bellen...
Dus problemen vielen mee, maar ik wilde nu wel weten waar ik aan toe was...
Nou, wat ik al zei... oplevering ergens volgende week...En nog iets gehoord?
Mijn Greenline is volgens de dealer gisteren gebouwd en gaat volgend week op transport. Verwachtte aflevering (eind) week 51. Wordt gelukkig meteen op de winterbandjes afgeleverd. Ik kijk nu al uit naar het genot van de standkachel in de ochtend...
Standkachel? Is dat een dealeroptie of vanuit Skoda? Wist niet eens dat t kon
Is een dealeroptie, scheelt weer voor de bijtelling. Af fabriek kon volgens mij ook niet.
Enig idee wat dat zou kosten toevallig? Mijn lease greenline zou deze week productieweek hebben, wie weet kan de dealer hem nog erbij zetten...
Ik wacht nog op antwoord van de dealer; gisteren per mail nog maar eens navraag gedaan.na 5 maanden wachten eindelijk een uitleverdatum doorgekregen: 19 december. Nog 2 weekjes wachten en dan komt hij echt
na 5 maanden wachten eindelijk een uitleverdatum doorgekregen: 19 december.
Nog 2 weekjes wachten en dan komt hij echt