Levertijd Octavia 3

Remakil

Forumguru
Hmm ben dus niet te enige die te kampen heeft met een dealer die niet of nauwelijks reageert op m'n mail.
De auto is verkocht en ineens ben je een stuk minder interessant....waardeloos
In den beginne werd er gewoon gereageerd, ook na de verkoop. Maar de laatste 2 mails bleven ineens onbeantwoord en toen ik maandag belde, was de verkoper net even weg. Zou terug bellen...

Dus problemen vielen mee, maar ik wilde nu wel weten waar ik aan toe was... ;)

Henk66

Actief lid
In den beginne werd er gewoon gereageerd, ook na de verkoop. Maar de laatste 2 mails bleven ineens onbeantwoord en toen ik maandag belde, was de verkoper net even weg. Zou terug bellen...

Dus problemen vielen mee, maar ik wilde nu wel weten waar ik aan toe was... ;)
En nog iets gehoord?

E

Ex-lid 12606

Het blijft hier ook maar afwachten. Volgens de dealer was mijn O3 in week 48 geproduceerd, maar nog geen bericht gehad over mogelijke afhaaldatum... :bloos:

DJ'83

Lid
Mijn Greenline is volgens de dealer gisteren gebouwd en gaat volgend week op transport. Verwachtte aflevering (eind) week 51. Wordt gelukkig meteen op de winterbandjes afgeleverd. Ik kijk nu al uit naar het genot van de standkachel in de ochtend...:jaja:

JorisAdriaanse

Nieuw lid
Mijn Greenline is volgens de dealer gisteren gebouwd en gaat volgend week op transport. Verwachtte aflevering (eind) week 51. Wordt gelukkig meteen op de winterbandjes afgeleverd. Ik kijk nu al uit naar het genot van de standkachel in de ochtend...:jaja:

Standkachel? Is dat een dealeroptie of vanuit Skoda? Wist niet eens dat t kon :pieker:

Nexus_2135

Nieuw lid
Vandaag te horen gekregen dat de Greenline nu bij de importeur staat. Volgende week afspraak maken voor aflevering in week 51 :D

JJ1982

Lid
Die van ons staat sinds gisteren bij de dealer. Sinterklaas had nog ruimte over dus heeft die hem toch maar bij de dealer afgeleverd.:maakmegek: Ben vanmorgen meteen maar even gaan kijken en stond al in de showroom. Mooi hoor. Een nadeel zat ook een factuur in m'n schoen of ik dat ook wilde betalen.:greedy: Heb het maar meteen gedaan zijn we daar ook van af.:shutup: Volgende week wordt het leer er in gebouwd en nog paar dingetjes aangepast dan mogen we hem 2 januari ophalen.:thumbsup:

sluwesjors

Actief lid
na 5 maanden wachten eindelijk een uitleverdatum doorgekregen: 19 december.
Nog 2 weekjes wachten en dan komt hij echt :yeehaa:

• Leuk
Waarderingen: svdm

jali

Nieuw lid
Die van mij is alweer ruim een maand geleden besteld, levertijd week 14. Dus April 2014 ongeveer.

E

Ex-lid 12606

na 5 maanden wachten eindelijk een uitleverdatum doorgekregen: 19 december.
Nog 2 weekjes wachten en dan komt hij echt :yeehaa:

F***! Dan wordt die van jou 2 dagen nieuwer dan de mijne! :mad: Het zou toch niet moeten kunnen. Ik denk dat ik maar om leveringsuitstel vraag..:D

thekawa

Forumguru
uiteindelijk is de mijne in week 47 geproduceerd. week 48 bij pon, maar nog steeds niet bij de dealer. Zeer waarschijnlijk vanwege die vele groene hokke die voorrang krijgen... Ook hebben ze voorlopig geen tijd om de auto te verbouwen gezien de drukte, dus ik richt me maar op medio januari.... We wachten gewoon nog wat langer af.

Bovenaan Onderaan