Levertijd Octavia 3

Ok, dit sucks! de LM wil hem niet eerder laten uitleveren dan na 31-12. dit betekend dat mijn auto 5 week stil staat achter het hek bij de dealer. Mijn huidige contract loopt eind januari 2014 af en anders zou ik een maand twee auto's op mijn naam hebben. 2 januari haal ik hem op. Ik heb er maar vrede mee genomen, kan der toch niks aan veranderen.

aha8e8ed.jpg
yreje4eg.jpg
ydyve6em.jpg
bypy4y9y.jpg

Ik heb praktische dezelfde wagen besteld ^^ enkel heb ik nog een extra chrome omlijsting onder mijn zijruiten.
Heb jij een extra vleugeltje op je koffer? Was dit een extra optie?

Bakkertje

Forumguru
Mijn huidige contract loopt eind januari 2014 af en anders zou ik een maand twee auto's op mijn naam hebben.

En ook voor 2 auto's betalen neem ik aan? Het maandelijkse leasetarief is al gauw zo'n 5 a 600 euro ex brandstof, dus dat was dan sowieso een dure grap geworden toch? Volgens mij mag je al blij zijn als je kosteloos je huidige auto op 2 januari in mag leveren?

En ook voor 2 auto's betalen neem ik aan? Het maandelijkse leasetarief is al gauw zo'n 5 a 600 euro ex brandstof, dus dat was dan sowieso een dure grap geworden toch? Volgens mij mag je al blij zijn als je kosteloos je huidige auto op 2 januari in mag leveren?

Exact zoals je het zegt, dus ff wachten nog. Staat iig met oud&nieuw de auto hier net met al dat vuurwerk...

Oogje

Senior Member
600? Ik zou er gelijk voor tekenen! De mijne gaat excl brandstof toch echt goed over de 900 euro...

sluwesjors

Actief lid
Ok, dat loopt dan beter dan bij mijn dealer...op de hoogte houden is er niet echt bij helaas.
Veel plezier in ieder geval bij het ophalen van jouw bolide.

filas

Lid
Zojuist te horen gekregen dat het dus 3 januari wordt. Mijn auto incl. het leer staat als sinds 21 november bij de leerinbouw, maar ze hebben het schijnbaar druk, omdat in week 50 pas het leer erin komt. :cry: De LM (Alphabet) zet tot uiterlijk aankomende vrijdag 6 december auto's op kenteken (auto's die niet van bijtelling veranderen per 1-1-2014). Dus moet ik tot januari wachten. Wel al de afspraak gemaakt met de dealer voor aflevering op 3 januari 2014.

Z!P

Lid
Vandaag even met dealer gebeld, productie week 51 levering week 52... zeggen ze nu. Het wordt echt aan t einde van t jaar. Ben zeer benieuwd...

svdm

Senior Member
Ik heb praktische dezelfde wagen besteld ^^ enkel heb ik nog een extra chrome omlijsting onder mijn zijruiten.
Heb jij een extra vleugeltje op je koffer? Was dit een extra optie?
De Greenline heeft standaard geen chromen raamomlijsting en dat is af-fabriek ook niet mogelijk. Alle Greenlines hebben echter wél (gratis) een spoilertje op de kont.

Bovenaan Onderaan