Levertijd Octavia 3

sluwesjors

Actief lid
Inderdaad ertromp daar zit ik niet zo mee.
Kan me voorstellen dat je daar idd anders over denkt wanneer het je eigen velgen zijn.

Blacky

Forumguru
Bij de meeste auto's die ik heb gehad, had ik ook altijd een aparte winterset. Nooit winterbanden gewisseld om mijn alus.

EdK

Forumguru
Die 4 stalen velgies zijn echt de kosten niet op een set.
en vaak heb je voor 100 eurie meer een LM velg ipv de stalen

aha8e8ed.jpg
yreje4eg.jpg
ydyve6em.jpg
bypy4y9y.jpg

E

Ex-lid 12606

Even los van het al of niet gebruiken van één velgset: Bij de keuze voor lichtmetalen velgen voor winterbanden goed opletten of de velgen winterbestendig zijn. Een heleboel lichtmetalo's zijn dat niet. De standaard velgen zullen overigens zeker wel winterbestendig zijn.

Z!P

Lid
Ik dacht zal es op Skoda forum kijken, ivm de vertraagde levering van mijn OIII hatchback greenline BL...besteld week 34 levering week 50. Hopelijk is ie dan eindelijk echt klaar.
Zo te zien ben ik niet de enige die lang moet wachten...maar zo lang?
Zijn er meer die zo vroeg besteld hebben?

Specs:
Kleur capucino beige metallic
18 inch Iguan titanium (MAK)
Lederen bekleding (achteraf)met stoelverwarming
Drive setup
iPod aansluiting
Lane assist
Navigatie Columbus
Sunset achter
Ruitenwisser achter
Lichtpakket
Technology pakket
Functiepakket
Safetypakket
Achterklep sierlijst
Dakdragers
Bagagebox
Fietsendrageroplossing (en dus geen normale trekhaak)
iPhone houder

bonyuri

Actief lid
Ik dacht zal es op Skoda forum kijken, ivm de vertraagde levering van mijn OIII hatchback greenline BL...besteld week 34 levering week 50. Hopelijk is ie dan eindelijk echt klaar.
Zo te zien ben ik niet de enige die lang moet wachten...maar zo lang?
Zijn er meer die zo vroeg besteld hebben?

Specs:
Kleur capucino beige metallic
18 inch Iguan titanium (MAK)
Lederen bekleding (achteraf)met stoelverwarming
Drive setup
iPod aansluiting
Lane assist
Navigatie Columbus
Sunset achter
Ruitenwisser achter
Lichtpakket
Technology pakket
Functiepakket
Safetypakket
Achterklep sierlijst
Dakdragers
Bagagebox
Fietsendrageroplossing (en dus geen normale trekhaak)
iPhone houder

Ik heb in week 31 besteld, en er zijn er volgens mij nog meer die nog eerder hebben besteld, dus...

Dit betreft de 1000 stuks van de 14% greenlines die voor nederland bedoelt zijn. Die worden blijkbaar allemaal rond week 50/51 geleverd bij de dealers.

Fratello

Nieuw lid
22 juli jl besteld, 7 december as ophalen. 4,5 maand wachten maar uiteindelijk heb je dan wat. Hoop ik ......;)

Mooie auto hoor!
Ben wel blij dat ze bij mij de banden omleggen en niet omruilen.

Een fonkelnieuwe octavia die word geleverd op van die zwarte stalen velgen vind ik persoonlijk toch wat minder eruit zien.

Ik mocht van de LM 16" lichtmetalen velgen kiezen naast de 18" die ik aanvankelijk besteld had, zodoende kan ik wel zonder risico sneeuwkettingen gebruiken ... En gratis!!

Ik mocht van de LM 16" lichtmetalen velgen kiezen naast de 18" die ik aanvankelijk besteld had, zodoende kan ik wel zonder risico sneeuwkettingen gebruiken ... En gratis!!
Echt heel netjes geregeld. Als ik dat had geweten, had ik misschien ook wel voor 18" gekozen.. :)

Nog twee dagen geduld hebben.. En dan mag ik eindelijk rijden.. :)

Remakil

Forumguru
Ach, je kan altijd nog een setje zwarte wieldoppen kopen voor die stalen velgen...

Zelf krijg ik hem afgeleverd op de originele velgen voorzien van winterbanden. In maart komt er een mooi setje 18" onder... :)

Bovenaan Onderaan