Levertijd Octavia 3

AirTimeDMC-12

Nieuw lid
BTW De info dat er in de greenline standaard een reservewiel zit klopt niet! Heb net nog bij de dealer geinformeerd, en in een aantal afgeleverde greenlines, en showroommodel gekeken, maar nergens zit een wiel in.

Torica

Lid
BTW De info dat er in de greenline standaard een reservewiel zit klopt niet! Heb net nog bij de dealer geinformeerd, en in een aantal afgeleverde greenlines, en showroommodel gekeken, maar nergens zit een wiel in.
Ik vond het ook al raar, aan alle kanten gewicht besparen en dan uitleveren met een volwaardig reservewiel?

AirTimeDMC-12

Nieuw lid
Reservewiel is bij Skoda een Optie
En neem je die optie niet dan heb je een flessie

Optie is er voor de greenline in principe niet. Via 'omweg' wel mogelijk. Dealer besteld gewoon een velg, band en krikset en klaar. Je mag dan alleen wel het vierdubbele betalen dan de prijs van de fabrieksoptie.

EdK

Forumguru
En in dat geval kan de dealer mij niet leveren want dan is er ook nog zoiets als een sloop of marktplaats

Canon-Eye

Forumguru
Reservewiel is bij Skoda een Optie
En neem je die optie niet dan heb je een flessie
Ik zou me toch een beetje geflest voelen...? :D
Want in veel gevallen is dit helemaal geen oplossing en kun je alsnog hulp erbij halen om een andere band te verzorgen.

CoesDoes

Forumguru
Optie is er voor de greenline in principe niet. Via 'omweg' wel mogelijk. Dealer besteld gewoon een velg, band en krikset en klaar. Je mag dan alleen wel het vierdubbele betalen dan de prijs van de fabrieksoptie.
En de dealer moet dan nog aan het knutselen om een opbergplaats te creëeren...

henriz

Forumguru
Bericht van de dealer: mijn auto is gisteren binnen gekomen! :yeehaa:
"Kom gerust even langs om uw nieuwe auto te bekijken."
Ik weet ineens wat ik morgen ga doen. :D
Vandaag dus bij de dealer langs geweest. Ik zag meteen al een Blue Denim staan.
> Wat is ie mooi, en groot! :)
Het bleek een Rapid te zijn.
> De mijne is nog groter! :yeehaa:

Ik heb een paar foto's gemaakt en in Media gezet.

• Leuk
Waarderingen: svdm

Henk72

Lid
En de dealer moet dan nog aan het knutselen om een opbergplaats te creëeren...

Ik heb een greenline. Ik kon geen volwaardig reservewiel bestellen want dat vond de leasemaatschappij te duur >€300,-. Er is dus geen reservewiel besteld en wat ligt er onder de vloer een reservewiel. Of het nu wel of niet standaard is er ligt bij mij wel een wiel onder.

Bijlagen

• reservewiel.jpg
    reservewiel.jpg
    243,3 KB · Weergaven: 77
E

Ex-lid 12606

Het leek me al niet dat bij de greenlines de opbergruimte voor het reservewiel zou komen te vervallen. Afhankelijk van de manier van aankoop: heeft misschien je LM een reservewiel bedongen? Misschien op commando van je werkgever? Of je hebt misschien een hele vriendelijke dealer... Het lijkt me in elk geval stug dat de greenlines standaard met reservewiel afgeleverd worden, zo'n opvulflesje is veel goedkoper.

Overigens gooi ik een zomer/winterband (afhankelijk van waar ik mee rij) als reservewiel achterin de auto, dat was een goede tip van mijn dealer.:D

y8uhe9eg.jpg

Auto toch gister kunnen halen ipv maandag.
Netjes op winterbanden gezet, top auto!
Rest vd foto's volgt vandaag....

sluwesjors

Actief lid
Mooie auto hoor!
Ben wel blij dat ze bij mij de banden omleggen en niet omruilen.

Een fonkelnieuwe octavia die word geleverd op van die zwarte stalen velgen vind ik persoonlijk toch wat minder eruit zien.

sluwesjors

Actief lid
Als de banden worden omgelegt dan maak je het hele jaar door gebruik van je velgen.
Mooi en veilig tegelijk het hele jaar door.

ertromp

Forumguru
Als de banden worden omgelegt dan maak je het hele jaar door gebruik van je velgen.
Mooi en veilig tegelijk het hele jaar door.
Met het risico op beschadigen van de alu velgen en eerdere kans op oxidatie van je alu velgen. Een aparte winterset heeft mijn voorkeur. Er zijn hier zat voorbeelden op het forum van beschadigde velgen door het constant omleggen. Wellicht als leaserijder dat je daar minder mee zit??? Of zie ik dat verkeerd :D

• Leuk
Waarderingen: EdK
Bovenaan Onderaan