Ik vond het ook al raar, aan alle kanten gewicht besparen en dan uitleveren met een volwaardig reservewiel?BTW De info dat er in de greenline standaard een reservewiel zit klopt niet! Heb net nog bij de dealer geinformeerd, en in een aantal afgeleverde greenlines, en showroommodel gekeken, maar nergens zit een wiel in.
Reservewiel is bij Skoda een Optie
En neem je die optie niet dan heb je een flessie
Ik zou me toch een beetje geflest voelen...?Reservewiel is bij Skoda een Optie
En neem je die optie niet dan heb je een flessie
En de dealer moet dan nog aan het knutselen om een opbergplaats te creëeren...Optie is er voor de greenline in principe niet. Via 'omweg' wel mogelijk. Dealer besteld gewoon een velg, band en krikset en klaar. Je mag dan alleen wel het vierdubbele betalen dan de prijs van de fabrieksoptie.
Vandaag dus bij de dealer langs geweest. Ik zag meteen al een Blue Denim staan.Bericht van de dealer: mijn auto is gisteren binnen gekomen!
"Kom gerust even langs om uw nieuwe auto te bekijken."
Ik weet ineens wat ik morgen ga doen.
En de dealer moet dan nog aan het knutselen om een opbergplaats te creëeren...
Met het risico op beschadigen van de alu velgen en eerdere kans op oxidatie van je alu velgen. Een aparte winterset heeft mijn voorkeur. Er zijn hier zat voorbeelden op het forum van beschadigde velgen door het constant omleggen. Wellicht als leaserijder dat je daar minder mee zit??? Of zie ik dat verkeerdAls de banden worden omgelegt dan maak je het hele jaar door gebruik van je velgen.
Mooi en veilig tegelijk het hele jaar door.