Levertijd Octavia 3

Skoda_Fan

Actief lid
Het gaat zeker opeens hard bij Skoda....wk 45 besteld en vanmorgen bericht dat de auto definitief in wk50 wordt gebouwd en men verwacht week 2 te leveren. Dat is snel.... :tegek:

Eerst was het nog week 5 of later pas productie....
(Config auto: O3 RS Combi TSI, Black, Hand, Pano, Columbus, Canton, Black Pack, Sunset, Hill hold, PDA, Mode Select, Pictoris 18", Licht&Zicht, Hill hold, Reserve wiel)

Laatst bewerkt:
@ap.kuiper Grappig, bij mij precies hetzelfde. Week 45 besteld en productie week 50. Zou het overigens niet zo erg vinden als ze onze auto's per ongeluk omwisselen ;) Mooie configuratie.

ertromp

Forumguru
Het gaat zeker opeens hard bij Skoda....wk 45 besteld en vanmorgen bericht dat de auto definitief in wk50 wordt gebouwd en men verwacht week 2 te leveren. Dat is snel.... :tegek:

Eerst was het nog week 5 of later pas productie....
(Config auto: O3 RS Black, TSI, Hand bak, Pano, Columbus, Canton, Black pack, Sunset, 18"LM, PDA, Licht & Zicht, Reserve wiel)
Inderdaad als je bij mij langskomt kun je gelijk zo'n mooie Skoda rijden en wacht ik wel op die jij in bestelling hebt staan. :deuk:
Super configuratie trouwens en leg je camera maar vast klaar om hier de foto's te posten

Skoda_Fan

Actief lid
Foto's gaan er zeker komen! :)
Het wachten duurt echter zo lang. Was het maar 2014....:dankje:

Overigens, ik denk dat ze bij Skoda nog wel meer van deze uitvoeringen hebben......:D

Toch maar nog een gemailed naar mijn WG om te vragen dat ze eens kon bellen naar de LM aangezien we na 2 weken nog steeds niets gehoord hebben... Benieuwd wat de uitkomst gaat worden, fingers crossed :dankje:

Yes! levering op 11-12-13
Momenteel in Australië en dus al 10 uur dichter bij levering :D
Vrees dat ik die straks weer moet inleveren... :banghead:

• Leuk
Waarderingen: svdm

Nexus_2135

Nieuw lid
Yes, gister te horen gekregen van LM dat ik hem 100% zeker weten mag ophalen in week 51.

Ik heb de volgende Greenline samengesteld;
  • Octavia 1.6 TDI 81kW Greenline hatchback
  • Metallic lak kleur: zwart
  • Lichtmetalen velgen 16 inch Velorum,
  • Drive set up, controle van instellingen voor o.a. motor, stuurbekrachtiging en Climatronic
  • Stoelverwarming op de voorstoelen
  • DAB (digitale radio ontvangst)
  • Navigatie Amundsen met 5,8 inch kleuren touchscreen en 4 additionele luidsprekers
  • Sunset (extra donker getinte ramen)
  • Parking Distance Control achter (7X1)
  • Ruitenwisser achter
  • Functie pakket
  • Safety plus pakket
  • Leder accent pakket
  • Safety pakket
  • Zicht pakket
  • Licht pakket
  • Telefoon pakket
Ik ben zeker opgelucht dat ik geen 20% ga betalen :D, ik hoop ook voor de mensen die hetzelfde probleem als mij hebben alsnog voor 31-12 de auto mogen ophalen!!

bonyuri

Actief lid
Yes, gister te horen gekregen van LM dat ik hem 100% zeker weten mag ophalen in week 51.

• Drive set up, controle van instellingen voor o.a. motor, stuurbekrachtiging en Climatronic
  • Navigatie Amundsen met 5,8 inch kleuren touchscreen en 4 additionele luidsprekers
  • Ruitenwisser achter
  • Functie pakket
  • Safety plus pakket
  • Leder accent pakket
  • Safety pakket
  • Zicht pakket
  • Licht pakket
  • Telefoon pakket
Ik ben zeker opgelucht dat ik geen 20% ga betalen :D, ik hoop ook voor de mensen die hetzelfde probleem als mij hebben alsnog voor 31-12 de auto mogen ophalen!!
Als hij niet voor 31-12 geleverd wordt gaat mijn bestelling niet door en wacht ik volgend jaar wel af...

Henk66

Actief lid

• Ruitenwisser achter
  • Functie pakket
  • Safety plus pakket
  • Leder accent pakket
  • Safety pakket
  • Zicht pakket
  • Licht pakket
  • Telefoon pakket
Volgens mijn dealer worden alle auto's nu uitgeleverd met 85 gram co stoot /km

The-Spawn

Nieuw lid
Toch nog maar even gebeld met de dealer want twee weken na transport geen bericht meer ontvangen... De dealer had de auto eigenlijk al lang verwacht. Wordt nu bij importeur nagevraagd wat er nog met de auto gebeuren moet (winterbanden i know, maar dat is geen twee weken werk volgens mij)...

Afwachten dus nog even.

Bovenaan Onderaan