Levertijd Octavia 3

Oogje

Senior Member
Voor Pon niet ongewoon hoor, een wachttijd van ruim 10 maanden. Ik heb op een Golf Variant ooit 10 maanden gewacht en op de huidige Octavia ga ik 7 maanden wachten (mits er geen vertraging ontstaat).

VWim

Forumguru
Auto besteld in week 40, inmiddels te horen gekregen dat de auto geproduceerd is. Gaat hier om een O3C EBL met dynamicpakket, safetypakket, DAB, reservewiel, panoramisch schuifdak en een afneembare trekhaak. Auto zal naar verwachting in de loop van een week of 2 a 3 in Nederland arriveren.

Remakil

Forumguru
Zojuist de dealer gebeld en gevraagd hoe het met mijn auto staat, omdat de mail (in tegenstelling tot vorige mails) onbeantwoord bleef. De auto blijkt in NL te zijn en staat bij PON voor de ombouw naar lederen bekleding. In principe zou ik dus met hooguit 2 weken mijn auto moeten hebben... :)

Wel jammer dat het deze week niet lukt, had ik hem namelijk gelijk ff op en neer naar Berlijn kunnen nemen...

rtwee

Senior Member
Auto besteld in week 40, inmiddels te horen gekregen dat de auto geproduceerd is. Gaat hier om een O3C EBL met dynamicpakket, safetypakket, DAB, reservewiel, panoramisch schuifdak en een afneembare trekhaak. Auto zal naar verwachting in de loop van een week of 2 a 3 in Nederland arriveren.

Dat duurt dan wel lang... meestal zit er een een week (max 2) tussen productie en bij de dealer...

cDree

Lid
Morgen word hij dan eindelijk afgeleverd, 2 juni besteld eindelijk binnen, afgelopen zaterdag binnen gekomen en gezien, dus de aflevering gaat dan nog wel redelijk vlot.

riskitalltowin

Actief lid
Zo de mijne staat bij de dealer :tegek:

Week 39 besteld, week 48 geleverd en wordt pas opgehaald week 6 2014 aangezien is beslist de huidige niet vroeger in te leveren. Lease gaat dan ook pas in week 6 2014.

Wat liggen jullie hier toch te klagen over levertermijnen, er is geen issue mee hoor :maakmegek: Misschien dat ik wel enkele opties ontbreek :pardon:

Jajajaja!! Vandaag gebeld naar de dealer, auto wordt volgende week ZEKER geproduceerd, levering midden december. Ik laat hem nog eventjes staan tot in januari (Auto van 2014 dan...) Maar dan! Dan zijn we er eindelijk mee weg! Onmiddellijk ergens een hotelletje boeken en knallen maar :)

Bovenaan Onderaan