Lekker dan!!mijn auto is klaar, rijklaar en gepoetst. Nu geeft onze wagenpark beheerder niet thuis over de aflevering. Ik had officieel gezien gisteren al kunnen rijden. dusssssssss
Afwachten dus nog even.
Ja hoor en jij denkt echt dat die dag sint en piet tijd hebben........... wel de kabouters bestaan ook.ja hoor het is zover Sinterklaas gaat mijn auto afleveren op 5 december.
Dus kennelijk zijn er wéderom dealers die maar uit hun nek lopen te lullen! Waarom doen ze dit toch? Wat schieten ze ermee op? Als het zo zou zijn dat de 2013 O3 GL's maar 85 gr/km. uitstoot zouden hebben, dan zou er dus ook een trekhaak onder kunnen (1.000 kg. trekgewicht) en zouden mensen voor niets hun auto-bestelling hebben geannuleerd (of alleen de trekhaak-bestelling).Op de opdrachtbevestiging staat trouwens CO2 87 gr/km, dus dat zou betekenen dat alle dit jaar geleverde GBL's van het type 2013 zijn.
Dus kennelijk zijn er wéderom dealers die maar uit hun nek lopen te lullen! Waarom doen ze dit toch? Wat schieten ze ermee op? Als het zo zou zijn dat de 2013 O3 GL's maar 85 gr/km. uitstoot zouden hebben, dan zou er dus ook een trekhaak onder kunnen (1.000 kg. trekgewicht) en zouden mensen voor niets hun auto-bestelling hebben geannuleerd (of alleen de trekhaak-bestelling).
Top! Goed nieuws!Bericht van de dealer: mijn auto is gisteren binnen gekomen!
"Kom gerust even langs om uw nieuwe auto te bekijken."
Ik weet ineens wat ik morgen ga doen.