Levertijd Octavia 3

Henk72

Lid
Dit is standaard, dus niet extra verlaagd. Matten zijn extra, besteld door het bedrijf. Net een stukkie gereden. Heerlijke auto zeg. En vindt hem nog mooier dan gedacht.,

ost: 337633, member: 11692"]Bedankt voor de foto's.
2 vragen:
- Is jouw auto verlaagd, of is dit standaard?
- Zijn deze vloermatten standaar

frisok

Senior Member
Op de valreep van de dag nog wat foto's in de showroom gezet. Vanmiddag in ontvangst mogen nemen en op weg naar huis gauw paar plaatjes geschoten. Als ik meer tijd heb wellicht nog wat andere foto's. De showroom staat al vrij vol met mooie plaatjes.
22205-7d4307de178f11343fe0fddfbfad29ec.jpg

Eerste ervaring is PRIMA PRIMA. Wat rijdt dat relaxed. Sportstand houdt de toeren wat te hoog voor mijn comfort, maar 1.6 TDI met deze 1200 kg auto doet weinig onder voor de 2.0 1500Kg Laguna. Volgende week winterbanden eronder en Michelins in opslag. Hier ga ik VEUL gelukkige kilometertjes mee maken.

@Henk72 en @kleine heino, ook gefeli vandaag. En thanks voor de foto's.

frisok

Senior Member
Ja, mijn zoontje van 4 vond tijdens het rijden het pano dak maar "heel gek" en vroeg of de dakhemel dicht kon. Dat doen we dus niet.

Thorgal

Forumguru
Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten
Het panorama dak is idd echt heel groot en geeft zelfs in de donkere dagen veel licht in de wagen

@Skoda liefhebber 1 jij weet ook dat platin grey niet meer leverbaar is :jaja:

Henk72

Lid
@Henk72: mooie auto jongen !

Zie dat je meteen de beste zender available erop hebt gezet .. 8FM!

Henk kan jij me vertellen of laten zien hoe dat zonnescherm eruitziet wat bij dat functiepakket hoort?

Ik heb 2 foto's van het scherm toegevoegd in de showroom. Je trekt het gewoon omhoog en hangt het in de 2 haakjes.

Bovenaan Onderaan