Levertijd Octavia 3

The-Spawn

Nieuw lid
@Henk72 , gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

Als ik de foto's zo zie krijg ik er nog meer zin in! Ik heb zojuist gehoord van mijn dealer dat de auto bij de Importeur staat maar nog niet is ingepland voor rij-klaar maken. Als dat ingepland is, krijg ik te horen wanneer ik hem op mag gaan halen.... spannend, wordt een zwaar weekend ;)

sluwesjors

Actief lid
@Henk72: mooie auto jongen !

Zie dat je meteen de beste zender available erop hebt gezet .. 8FM!

Henk kan jij me vertellen of laten zien hoe dat zonnescherm eruitziet wat bij dat functiepakket hoort?

Jammer van de vloermatten. Ik gooi er te zijner tijd wel een luxe setje in. Dit doet een beetje afbreuk aan het geheel (ze ogen in elk geval erg grijs t.o.v. de zwarte vloerbedekking).

ben net bij de dealer geweest, mijn auto staat gereed, kenteken is aangevraagd en wordt 25-11 rijklaar gemaakt. van de dealer mag ik hem 27-11 ophalen van de leasemaatschappij pas na 31-12.......

Nexus_2135

Nieuw lid
ben net bij de dealer geweest, mijn auto staat gereed, kenteken is aangevraagd en wordt 25-11 rijklaar gemaakt. van de dealer mag ik hem 27-11 ophalen van de leasemaatschappij pas na 31-12.......
Hoezo een maand wachten? kost de dealer alleen maar onnodige opslag?

ja de dealer wil ook wel alleen de LM wil het om een of andere vage reden niet! Heb net de wagenpark beheerder gemaild. Zou wel heel zuur zijn als ik elke dag achter het hek naar mijn little blue wonder moet kijken.....

EdK

Forumguru
Tsja de wagen staat nu toch op 2013 ingeschreven dus maakt geen donder meer uit, per 1 januari is hij meteen een jaar oud

wigerm

Lid
Tsja de wagen staat nu toch op 2013 ingeschreven dus maakt geen donder meer uit, per 1 januari is hij meteen een jaar oud

Inderdaad heel vreemd. Misschien gevalletje miscommunicatie, dat de LM de dealer aardig wat klapjes zal uitdelen? :sterretjes:
In het gunstigste geval mag je alsnog z.s.m. de auto halen omdat het toch niet meer uitmaakt :tegek:

Marcod

Lid
Deze week te horen gekregen dat eind volgende week de auto klaar is bij Alba . Daarna met gang naar de dealer zodat ik kan gaan rijden . Toch een Sinterklaas kado.

E

Ex-lid 12606

Gongrats Heino! Morgen dus een flink stuk 'inrijden' en de handleiding doorworstelen?

Ik 'mag' nog een paar weken wachten: wordt geleverd in week 51/52.

Bovenaan Onderaan