Levertijd Octavia 3

serum

Forumguru
Denimblue, begrijp ik? die heb ik niet gezien.. (of ik vergis me, wat ik ook niet helemaal uitsluit, maar ik dubde tussen denim en raceblue, dus ik ga er vanuit dat hij mij wel opgevallen zou zijn) Klopt het dat ze af fabriek hoog op de poten staan? zijn ze dan domweg nog niet rijklaar?

Henk72

Lid
Denimblue, begrijp ik? di ik niet gezien.. (of ik vergis me, wat ik ook niet helemaal uitsluit, maar ik dubde tussen denim en raceblue, dus ik ga er vanuit dat hij mij wel opgevallen zou zijn) Klopt het dat ze af fabriek hoog op de poten staan? zijn ze dan domweg nog niet rijklaar?
Ja, dat zijn de transportblokken. Die moeten nog tussen de veren uit gehaald worden

Ik heb sinds afgelopen vrijdag niets meer vernomen over de auto.... Morgen maar eens bellen met de dealert in A'dam... *Mr. Ongeduld *
Hier ook, na een week niets meer gehoord te hebben over mijn bestelling, zelf ook maar een mailtje gestuurd ..
Bleek dat de dealer nog geen bericht heeft gehad :(
Trage mensen bij de leasing... Hopelijk vandaag!!

svdm

Senior Member
In het draadje 'Specificaties Octavia 3 14% ?' staan meer foto's van de reeds bij de dealer geleverde Greenlines!

Potr

Nieuw lid
Op 3 december komt Sinterklaas mijn elegante en dynamische Denim blue combi afleveren. Hopen dat ie door de schoorsteen past...! ;)

• Leuk
Waarderingen: svdm
E

Ex-lid 12606

Hierbij wat foto's van de binnenkant van de GBL, met dank aan VAG Veenendaal!

Bijlagen

• 001.JPG
    001.JPG
    69,4 KB · Weergaven: 242
  • 002.JPG
    002.JPG
    92,2 KB · Weergaven: 235
  • 003.JPG
    003.JPG
    88,7 KB · Weergaven: 226
  • 004.JPG
    004.JPG
    99,2 KB · Weergaven: 219
  • 005.JPG
    005.JPG
    105 KB · Weergaven: 223
  • 006.JPG
    006.JPG
    90,3 KB · Weergaven: 220
  • 007.JPG
    007.JPG
    111,9 KB · Weergaven: 223
  • 008.JPG
    008.JPG
    98 KB · Weergaven: 212
E

Ex-lid 12606

Mooi Heino, morgen de grote dag! Alvast veel plezier met de nieuwe bolide!

Bovenaan Onderaan