overigens geen onterende plastic groene stickers op de zijschermen.
Dat lukt wel. Zat er nog een blauwe tussen?Nee, helaas; totaal niet aan gedacht. Je zult het schilderij moeten maken aan de hand van de woorden.
Ja, dat zijn de transportblokken. Die moeten nog tussen de veren uit gehaald wordenDenimblue, begrijp ik? di ik niet gezien.. (of ik vergis me, wat ik ook niet helemaal uitsluit, maar ik dubde tussen denim en raceblue, dus ik ga er vanuit dat hij mij wel opgevallen zou zijn) Klopt het dat ze af fabriek hoog op de poten staan? zijn ze dan domweg nog niet rijklaar?
Hier ook, na een week niets meer gehoord te hebben over mijn bestelling, zelf ook maar een mailtje gestuurd ..Ik heb sinds afgelopen vrijdag niets meer vernomen over de auto.... Morgen maar eens bellen met de dealert in A'dam... *Mr. Ongeduld *
"Verdorie, ik had een blauwe besteld. Deze is zwart!"Hopen dat ie door de schoorsteen past...!
Moet je de schoorsteen maar vaker laten reinigen."Verdorie, ik had een blauwe besteld. Deze is zwart!"
Kleine heino maak jij morgen ook wat foto's voor ons? Dan kan ik namelijk beter slapenNog 1 nachtje slapen (als dat lukt)
Ik ook! Morgen 14:00. Nu luiken dicht.Nog 1 nachtje slapen (als dat lukt)