Levertijd Octavia 3

svdm

Senior Member
Dat weet ik wel zéker! Om 17:15 uur is het donker en dan zijn ze echt nog niet klaar met je! ;)

svdm

Senior Member
Zit er trouwens nu wel of geen Greenline embleempje/logootje achterop de (reeds uitgeleverde) nieuwe GL's? En zo jaar, waar zit dat embleem precies? Iemand foto's (en dan bedoel ik niet een van de officiële SKODA-foto's)?

JorisAdriaanse

Nieuw lid
De Greenline wordt standaard op het sportonderstel geleverd (weet niet zeker of dat nu 1,5 of 2 cm lager dan normaal is) Eibach is in totaal 3cm lager en zal dus bij een Greenline minder effect hebben dan bij de standaard veren.
Daarnaast zou ik voor de verlaging sowieso niet naar de dealer maar naar @Antera gaan :D
`
Astie aangesloten is bij Athlon Carlease graag zelfs haha :)

sluwesjors

Actief lid
Zo eindelijk een berichtje van de dealer ... valt me op dat die knakkers ineens alle tijd nemen met het beantwoorden van de mail sinds de order van de octavia definitief was.

Maar mijn glimmende O3 staat momenteel op transport naar de dealer, ik verwacht dat ze hem deze week nog rijklaar maken en dan volgende week het leder erin laten bouwen.

Dus al het een beetje meezit krijg ik hem al in week 49 geleverd ipv week 50.

Werd godverdomme tijd ook ...man wat ben ik dat wachten beu.:sterretjes:

• Leuk
Waarderingen: RRPR

Henk72

Lid
Zit er trouwens nu wel of geen Greenline embleempje/logootje achterop de (reeds uitgeleverde) nieuwe GL's? En zo jaar, waar zit dat embleem precies? Iemand foto's (en dan bedoel ik niet een van de officiële SKODA-foto's)?

Zover ik weet zijn er nog geen greenlines uitgeleverd. Ik heb gevraagd alle logo's te verwijderen.

Remakil

Forumguru
In elk geval in de grille aan de voorzijde...

dan is een busje dip goedkoper. omdat ik ook zwarte spiegels heb kan het zijn dan ik ook de letters en logo's zwart ga maken.

sluwesjors

Actief lid
Wederom reaktie van leverancier, leder word in week 49 ingebouwd en de auto word in week 51 uitgeleverd.
Dus toch weekje langer wachten dan beloofd.

DJ'83

Lid
Ook ik heb gisteren bevestiging gekregen, de auto wordt week 49 geproduceerd en geschatte aflevering eind week 51. Balen, maar in ieder geval nu iets van zekerheid.

The-Spawn

Nieuw lid
Ik heb sinds afgelopen vrijdag niets meer vernomen over de auto.... Morgen maar eens bellen met de dealert in A'dam... *Mr. Ongeduld *

serum

Forumguru
Ik heb gisteren een aantal (stuk of 4) greenlines zien staan bij Morrenhof in Deventer; Ze stonden nog knap hoog op de poten; zitten er klossen onder de veren voor transport oid? Het logo in de grill zit er goed op vast; niet zoals bij de golf VI simpelweg geklikt. De verkoper meldde dat ze versmolten waren op kleine puntjes met de gril. Hier leek het van dichtbij ook op; de grill is hoogglans zwart, het leek erop dat hij niet op alle spijlen vast zat. Even simpelweg onzichtbaar verwijderen is er zo op het eerste oog niet bij. In het ergste geval moet je een paar spijltjes opnieuw spuiten. Op de kofferklep zit hij rechts onderop, simpel te verwijderen. overigens geen onterende plastic groene stickers op de zijschermen.

Bovenaan Onderaan