Plaatjes bij de praatjes...
Maar waar is die witte nou???
@Remakil, heb je nog interieur foto's kunnen maken?
Plaatjes bij de praatjes...
Maar waar is die witte nou???
Ik zou me er niet zo druk over maken, verschillen zijn nogal beperkt. Als je ze niet naast elkaar ziet valt het al helemaal niet op...
En de vraag is ook nog of je beter af bent ingeval je (veel) langer moet wachten omdat de gewenste velgen effe niet leverbaar zijn.
Bij de kleur ligt dat natuurlijk anders: briljant zilver versus zwart - dát is een dermate grote afwijking dat je dat nooit hoeft te accepteren, tenzij eventueel tegen een behoorlijk (en vrijblijvend!) reductie-aanbod natuurlijk, dan kun je er alsnog voor kiezen.
@ monk zit jou keuze niet bij de skoda op voorraad auto's. Via de skoda website hebben ze nog een aantal ABl brilliant silver op voorraad.Ik had Brilliant Silver Metallic besteld en zo stond deze ook op de papieren. Alleen fysiek was deze dus zwart.
@ monk zit jou keuze niet bij de skoda op voorraad auto's. Via de skoda website hebben ze nog een aantal ABl brilliant silver op voorraad.
Ik hoor het wel van je @Spiegeltje!Je hebt IDD niets met PON te maken. De afspraken zijn met de dealer gemaakt en strikt genomen voldoet het geleverde niet aan het bestelde. Juridisch gezien moet men de gemaakte afspraken nakomen. Je kunt dus nakoming van de afspraak vorderen.
Welkom bij de club... Ik heb ook in augustus besteld. Zou eerst in januari 2014 geleverd worden, maar omdat ik uiteindelijk toch Metal Grey besteld heb, wordt het eind februari 2014.Besteld in augustus, zou geleverd in week 49, vandaag vernomen dat dat week vier volgend jaar gaat worden. Ook mooi...... Gelukkig een 20% wagen die in dezelfde bijtellingsklasse valt, maar toch een flinke tegenvaller.
Vreemd verhaal! Waarom vertelt de dealer je eerst dat de auto al geproduceerd is (dit kunnen zij checken) om je vervolgens het tegenovergestelde mede te delen? Bovendien bepaalt het productieschema toch het leverschema en niet andersom? Er is dus geschoven in het productieschema en je dealer heeft kennelijk in zijn neus zitten peuteren in de tussentijd!na afgelopen vrijdag het bericht te hebben gekregen van de dealer dat mijn auto geproduceerd was kreeg ik vandaag bij de dealer te horen dat er geschoven was in de leverschema's, nu wordt mijn auto pas week 49 gebouwd en week 50 geleverd..
Inderdaad nog 4 nachtje. Het is nu maar te hopen dat ze in de fabriek er alles opgezet hebben wat ik besteld had.Nog 4 nachtjes
Nee, geen tijd voor gehad. Heel de avond taxi gespeeld voor de dames want die moesten trainen.Zijn jullie nog niet bij de dealer geweest voor een preview?
En dat gaat voor! Toch?Nee, geen tijd voor gehad. Heel de avond taxi gespeeld voor de dames want die moesten trainen.