Henk72
Lid
Ik vind van wel.En dat gaat voor! Toch?
Ik vind van wel.En dat gaat voor! Toch?
Mocht het zo zijn dat iemand met een ABL dieseluitvoering hem in het zwart heeft besteld, maar het geleverd krijgt in het silver dan kun je wisselen met monk
Ambition Business Line.Stomme vraag wellicht.. maar ik zie de afkorting ABL regelmatig terug komen hier, wat wil dat precies zeggen?
Heren, na het zien van de fotos van de greenlines zit ik te twijfelen om de wagen te laten verlagen met de eibach set vanuit de dealer, iemand ervaring/tips/advies? Of is de foto niet realistisch met de praktijk...
Mocht het van invloed zijn; ik heb het over de Octavia III HB Greenline icm 18" Golus velgen...
Wanneer besteld?ik leaseplan, en volgens de deler gaat dat bij mij ook zo. Levering in 2013 en aflevering in januari 2014
Wat ik begrijp van de huidige foto's is er een grote kans dat deze auto's nog op transport blokken staan, daarmee staan ze extreem hoog op de pootjes.
Daarnaast begreep ik dat door de standaard verlaging van de Greenline (+- 20mm) de auto na monteren van Eibach verlaging, maar 10 / 15mm verder zal zakken. Eibach verlaagd 30mm meen ik. Correct me if i'm wrong.
Ben benieuwd welke maatschappij?
In verband met een stukje kapitaalvernietiging als de auto de handel in gaat gaan ze bij mij de auto drie weken later leveren.
Januari dus
Besteld in augustus, zou geleverd in week 49, vandaag vernomen dat dat week vier volgend jaar gaat worden. Ook mooi...... Gelukkig een 20% wagen die in dezelfde bijtellingsklasse valt, maar toch een flinke tegenvaller.
Dan is het misschien de moeite waard om eens te informeren of je nog kunt wijzigen naar een 14% combi in Metal grey.....de nieuwe kleur metal-grey. maar die werd pas in feb geproduceerd, dus toen maar zwart want ik moet per 1 dec. een nieuwe.... O, en wilde graag de 14 procent OIIICombi, ...
De Greenline wordt standaard op het sportonderstel geleverd (weet niet zeker of dat nu 1,5 of 2 cm lager dan normaal is) Eibach is in totaal 3cm lager en zal dus bij een Greenline minder effect hebben dan bij de standaard veren.Heren, na het zien van de fotos van de greenlines zit ik te twijfelen om de wagen te laten verlagen met de eibach set vanuit de dealer, iemand ervaring/tips/advies? Of is de foto niet realistisch met de praktijk...
Thanks voor je reactie, zoiets meende ik ook uit het verlagingstopic te lezen maar werd nogal bedolven door de informatie Ik wacht wel even af tot iemand hem echt heeft, dan zijn er vast goede foto's!