Ik vind het wel meevallen. 17 of 18" was mooier geweest, maar ik vind het wel goed zoOef.., wat een kleine velgjes. Zie ik meteen hoe dat er bij mij straks ook uitziet..............., niet!
Plaatjes bij de praatjes...
Onzin...Dan maar 20% bijtelling. Dat is het geld toch wel waard....
Foto's van de binnenkant maak ik vanmiddag wel voor je. Was gister al redelijk donker, dus je had niet veel kunnen zien...Ik vind het wel meevallen. 17 of 18" was mooier geweest, maar ik vind het wel goed zo
Jammer geen foto's van de binnenkant
Toch bedankt!
Onzin...
Kwestie van de originele velgen van winterbanden laten voorzien en aftermarket 18" lichtmetaal er opzetten in het voorjaar...
Dat is zijn geld waard en goedkoper dan enkele jaren extra bijtelling...
Top, bedankt!Foto's van de binnenkant maak ik vanmiddag wel voor je. Was gister al redelijk donker, dus je had niet veel kunnen zien...
Ja, die met xenon heeft ook koplampsproeiers.De twee zilvergrijze op de foto's zijn toch echt verschillend qua lampen, wel en geen xenon
Ja, zijn dit al de Ilias-velgen ipv de Velorum-velgen? Als de Ilias mooier zijn dan de Velorum vind ik het prima, maar anders komt straks mijn koopovereenkomst (daar waar de krabbel onder is gezet) niet overeen met de werkelijkheid.Oh het wordt dus nu standaard uitgeleverd met Ilias velgen....
Volgens mij zijn het het juist allemaal Buinessline-uitvoeringen, aan de velgen te zien. Er zit er echter maar één tussen die ook voor het lichtpakket heeft gekozen (Xenon + LED + donkere mistlampen).volgens mij zijn dit allemaal standaard Greenlines, en geen Businesslines.
Zo is dat mij ook verteld toen ik half juli jl. de offerte liet opmaken en nog eens bevestigd toen ik de bestelling plaatste begin augustus. Daarom juist voor het lichtpakket gekozen.@peterbaarlo Volgens mij doen ze niet aan projector lampen. Je hebt of reflector, of xenon.