Levertijd Octavia 3

Henk72

Lid
Volgens mij zitten de transportblokken nog tussen de vering, waardoor hij hoger op zijn wielen staat.
Als die eruit zijn, zal het wel meevallen met "kleine" velgen. Ik heb nu ook 16" op mijn huidige auto en dat ben ik nu dus ook gewend.

bonyuri

Actief lid
Oef.., wat een kleine velgjes. Zie ik meteen hoe dat er bij mij straks ook uitziet..............., niet! :(
Ik vind het wel meevallen. 17 of 18" was mooier geweest, maar ik vind het wel goed zo :)
Jammer geen foto's van de binnenkant :(
Toch bedankt!

peterbaarlo

Senior Member
Plaatjes bij de praatjes...

image_zps92710925.jpg

image_zps53e0c181.jpg

image_zpsd12afed4.jpg

image_zpsa7d10b29.jpg

image_zpsadb39878.jpg

Ik dacht dat alle Greenline's koplampen zouden krijgen met projector koplampen??

ik zie maar een foto waar een auto projector (lenzen) in de koplampen heeft, alle andere hebben gewoon reflectoren.

in alle folders en op de site van skoda wordt dus nog steeds gemeld dat er prjector koplampen op zitten en geen reflector koplampen, ze zouden dus de middelste van onderstaand plaatje moeten hebben, alleen dan met halogeen lampen ipv xenon.
bij de Octavia 2 greenlines is dit ook zo.

Phc.jpg

Ik ga de auto aankomende week als hij binnen is bij de dealer toch eens grondig na lopen of alle opties er wel opzitten zoals afgesproken.

Laatst bewerkt:

Remakil

Forumguru
Ik vind het wel meevallen. 17 of 18" was mooier geweest, maar ik vind het wel goed zo :)
Jammer geen foto's van de binnenkant :(
Toch bedankt!
Foto's van de binnenkant maak ik vanmiddag wel voor je. Was gister al redelijk donker, dus je had niet veel kunnen zien... ;)

rtwee

Senior Member
Onzin...

Kwestie van de originele velgen van winterbanden laten voorzien en aftermarket 18" lichtmetaal er opzetten in het voorjaar...

Dat is zijn geld waard en goedkoper dan enkele jaren extra bijtelling... ;)

Inderdaad! Mijn vorige O2C Greenline reed ook op 17 inch velgen. Toen ik destijds zei dat Wouter Bos alleen kijkt naar wat er bij de dealer wordt afgeleverd kwam er een hele andere optielijst op tafel. Zo heb ik een aantal opties gekozen die niet onder de 20% zouden vallen... Heb er toch zonder problemen 3 jaar (op 2 dagen na) en 156000 km mee gereden

tha a

Senior Member
@peterbaarlo : alle modellen zonder Xenon hebben de standaard halogeen koplampen. Zonder Xenon is dat dus een reflector. Kijk ook maar eens op een Ambition (businessline)

volgens mij zijn dit allemaal standaard Greenlines, en geen Businesslines.
Ben blij dat ik hem met Xenon heb besteld en dus ook met de donkere mistlampen in de bumpers.

Ben reuze benieuwd wanneer ik wat hoor, heb me voorgenomen om niet te bellen ik hoor het vanzelf!

RoelF

Forumguru
@peterbaarlo Volgens mij doen ze niet aan projector lampen. Je hebt of reflector, of xenon.
Het klopt dat dit wel in de folder staat, maar dit is voor de alle uitvoeringen zo. Zo ver ik weet.

res-q

Senior Member
Is die laatste trouwens een platin grey? Want dat zou dan best wel eens een uniek exemplaar kunnen zijn! Een van de laatste platins, en 1 van de eerste greenlines :-)

svdm

Senior Member
Oh het wordt dus nu standaard uitgeleverd met Ilias velgen....
Ja, zijn dit al de Ilias-velgen ipv de Velorum-velgen? Als de Ilias mooier zijn dan de Velorum vind ik het prima, maar anders komt straks mijn koopovereenkomst (daar waar de krabbel onder is gezet) niet overeen met de werkelijkheid.

svdm

Senior Member
volgens mij zijn dit allemaal standaard Greenlines, en geen Businesslines.
Volgens mij zijn het het juist allemaal Buinessline-uitvoeringen, aan de velgen te zien. Er zit er echter maar één tussen die ook voor het lichtpakket heeft gekozen (Xenon + LED + donkere mistlampen).

RMP

Lid
Die ene met xenon had de mijne kunnen zijn, maar dan staat ie bij de verkeerde dealer... Mijn dealer mailde donderdag dat hij er nog niks zinnigs over kon zeggen, behalve dat het in ieder geval voor 31/12 wordt....

Bovenaan Onderaan